-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aštuonių iš dešimties sunkvežimių prastovų galima išvengti atliekant prevencinę techninę priežiūrą

„Volvo Trucks“ atliktas tyrimas atskleidžia, kad neplanuotų prastovų skaičių galima sumažinti net 80 proc. Kompanija teigia, kad ilgalaikėje perspektyvoje neplanuotų prastovų neliks visiškai. To pasiekti padės internetu susieti sunkvežimiai, kurie atvers visiškai naujas prevencinės techninės priežiūros galimybes.
„Volvo Trucks“ servisas
„Volvo Trucks“ servisas / „Volvo Trucks“ nuotr.

Neplanuotos prastovos yra viena didžiausių problemų, su kuria susiduria transporto įmonės. Be nepatogumų vairuotojui, prastovos taip pat reiškia neplanuotas išlaidas, prarastas pajamas, o blogiausiu atveju – ir prarastą reputaciją užsakovo akyse.

„Transporto paslaugų verslas jau dabar turi tenkintis itin nedidelėmis pelno maržomis, tad neplanuotos prastovos transporto įmonėms gali atsiliepti itin skaudžiai. Todėl turime kuo tiksliau žinoti prastovas sąlygojančias priežastis ir padėti klientams bei vairuotojams didinti veiklos efektyvumą ir pelningumą“, – sako Hayderis Wokilas, „Volvo Trucks“ kokybės ir eksploatacinės parengties direktorius.

„Volvo Trucks“ nuotr./„Volvo Trucks“ servisas
„Volvo Trucks“ nuotr./„Volvo Trucks“ servisas

Siekdami gauti daugiau žinių apie transporto įmonių našumo didinimo galimybes, „Volvo Trucks“ penkerius metus vykdė tyrimą, kuriame buvo analizuojami realūs duomenys, surinkti iš 3500 sunkvežimių. Šių autentiškų statistinių duomenų pagrindu kompanija atliko sudėtingas kompiuterines simuliacijas, leidusias sukurti įvairias situacijas ir analizuoti kaip, kodėl ir kada sunkvežimiai patyrė neplanuotų prastovų. Šio tyrimo tikslas buvo suprasti, dėl ko kyla prastovos ir kaip galima jų išvengti. 

„Studija aiškiai parodė, kad galėdami realiu laiku stebėti sunkvežimio darbą bei jo svarbiausių komponentų būklę, galima geriau planuoti techninės priežiūros darbus. Esame tikri, kad prastovas galime sumažinti net 80 proc., jei sunkvežimio techninė priežiūra atliekama laiku ir pagal realią jo būklę,“ – sako Hayderis Wokilas.

„Volvo Trucks“ nuotr./„Volvo Trucks“ servisas
„Volvo Trucks“ nuotr./„Volvo Trucks“ servisas

Internetu susieti sunkvežimiai gali visiškai išvengti nenumatytų prastovų

Viena iš svarbiausių sąlygų, leidžiančių sumažinti neplanuotų prastovų skaičių, yra galimybė numatyti techninės priežiūros poreikius konkrečiam sunkvežimiui. Tai galima padaryti, kadangi šiuolaikiniai sunkvežimiai yra internetu susieti su serviso centru.

„Turėdamas galimybę nuotoliniu būdu ir realaus laiko režimu stebėti sunkvežimį, technikas gali pasiūlyti atvykti į serviso centrą gerokai prieš įvykstant gedimui bei iš anksto užsakyti reikiamas dalis.

Ne mažiau svarbu yra tai, kad serviso specialistas gali ir atidėti numatytą vizitą į servisą, jei svarbiausi sunkvežimio komponentai dėvisi lėčiau, nei planuota, taip sutaupydamas nemažai laiko transporto įmonei bei vairuotojui,“ – sako Hayderis Wokilas.

„Volvo Trucks“ nuotr./„Volvo Trucks“ servisas
„Volvo Trucks“ nuotr./„Volvo Trucks“ servisas

Nors „Volvo Trucks“ šioje srityje jau sukaupė daug patirties, Hayderio Wokilo nuomone prevencinės techninės priežiūros vystymas dar yra kūdikystės stadijoje. „Šioje srityje matome milžinišką potencialą. Internetu susieti sunkvežimiai yra tiesus kelias siekiant visiškai išvengti neplanuotų prastovų,“ – sako jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius