-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Austrijoje – privalomi avarinio pravažiavimo tuneliai magistralėse

Nuo šių metų pradžios Austrijos automagistralėse ir greitkeliuose susidarius transporto priemonių spūstims, lygiagrečiai su centrine kelio linija vairuotojai privalo palikti avarinio pravažiavimo koridorius. Austrijos automagistralių ir greitkelių finansavimo firmos „Asfinag" duomenimis, naujasis reikalavimas galioja ir tuo metu, kai spūsčių susidarymo priežastimi yra ne eismo įvykis.
Rūko paslėpti...
Rūko paslėpti... / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Šis transporto priemonių eismo papildomas reikalavimas galioja visuose keliuose, kur būtina automagistralių vinjetė.

Pasak Austrijos saugaus transporto eismo organizatorių, tokia privaloma priemonė sudarys galimybę greitosios medicinos pagalbos, ugniagesių ir kitų gelbėjimo tarnybų ekipažams skubiai patekti į eismo įvykių vietas ir kuo operatyviau suteikti pagalbą nukentėjusiems.

Pradedant formuotis spūstims, kai transporto priemonėms dėl šios priežasties  tenka judėti labai lėtai ar net sustoti, jos privalo trauktis ir rikiuotis nuo centrinės kelio ašies į kairę arba dešinę pusę, centre paliekant avarinio pravažiavimo koridorių.

Pradedant formuotis spūstims, transporto priemonės  privalo trauktis nuo centrinės kelio ašies, centre paliekant koridorių

Vienos krypties dviejų eismo juostų keliuose visi kaire juosta važiuojantys automobiliai privalo rikiuotis prie kairės pusės kelkraščio, einančio lygiagrečiai su centrine kelio linija.

Visi kiti automobiliai traukiasi  nuo centrinės kelio linijos (ašies) ir rikiuojasi kaip įmanoma arčiau dešinės juostos kelkraščio, įskaitant ir avarinio sustojimo „saleles“. Tokia pati sistema galioja ir trijų bei daugiau eismo juostų automagistralėse.

Transporto priemonės, esančios kraštinėje kairėje eismo juostoje, važiuoja kiek įmanoma arčiau kairiojo kelkraščio, visose kitose eismo juostose esantys automobiliai važiuoja kuo arčiau dešinės pusės kelkraščio. Taip tarp kraštinę kairę ir kitas dešiniau esančias juostas užimančių automobilių susidaro avarinio pravažiavimo koridorius.

Teisę važiuoti šiais avariniais koridoriais Austrijoje turi tik operatyvinių tarnybų – greitosios medicinos pagalbos, policijos, ugniagesių gelbėtojų – automobiliai, taip pat kelių priežiūros bei techninės pagalbos tarnybų transporto priemonės.

Visi kitų transporto priemonių vairuotojai, neturintys teisės naudotis avarinio pravažiavimo koridoriais, bet jais važiuojantys arba trukdantys operatyvinių tarnybų automobiliams, baudžiami piniginėmis baudomis iki 2 180 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius