Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Automobilių pirkėjų sprendimą lemia markės reputacija

Automobilių turgus
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Automobilių turgus
Šaltinis: 15min
0
A A

Naujausiais garsios rinkos tyrimų bendrovės „J.D. Power and Associates“ duomenimis, automobilių pirkėjams gamintojo reputacija yra vienas iš svarbiausių kriterijų.

Maždaug 43 proc. pirkėjų vengia rinktis vieną ar kitą modelį dėl turimų prastų žinių apie gamintoją arba prasto gamintojo įvaizdžio.

Automobilių patikimumo reitingai ir modelių apžvalgos spaudoje daro įtaką 38 procentams apklaustųjų.

Tyrimus atliekanti bendrovė pernai užfiksavo didžiausią ksenofobijos rekordą per devynerius metus. Baimė pirkti automobilį dėl jo kilmės šalies pakilo iki 14 proc.

Daugiausia įtakos renkantis modelį turėjo ekonomiškumas, gamintojo patikimumas bei automobilio išorė dizainas.

Temos Pardavimai, Rinka
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas