Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Automobilių pirkėjų sprendimą lemia markės reputacija

Naujausiais garsios rinkos tyrimų bendrovės „J.D. Power and Associates“ duomenimis, automobilių pirkėjams gamintojo reputacija yra vienas iš svarbiausių kriterijų.
Automobilių turgus
Automobilių turgus / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
Temos: 2 Pardavimai Rinka

Maždaug 43 proc. pirkėjų vengia rinktis vieną ar kitą modelį dėl turimų prastų žinių apie gamintoją arba prasto gamintojo įvaizdžio.

Automobilių patikimumo reitingai ir modelių apžvalgos spaudoje daro įtaką 38 procentams apklaustųjų.

Tyrimus atliekanti bendrovė pernai užfiksavo didžiausią ksenofobijos rekordą per devynerius metus. Baimė pirkti automobilį dėl jo kilmės šalies pakilo iki 14 proc.

Daugiausia įtakos renkantis modelį turėjo ekonomiškumas, gamintojo patikimumas bei automobilio išorė dizainas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius