Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

BBC atleido „Top Gear“ vedėją Jeremy Clarksoną

Jeremy Clarksonas
„Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr. / Jeremy Clarksonas
Šaltinis: BNS
0
A A

Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC atleido vieną iš populiariausių savo laidų vedėją Jeremy Clarksoną, praėjus dviem savaitėms po to, kai jis buvo nušalintas nuo darbo dėl kivirčo su laidos „Aukščiausia pavara“ („Top Gear“) prodiuseriu, trečiadienį paskelbė žiniasklaida.

Televizijos žvaigždės kontraktas nebus atnaujintas, kai jis liausis galiojęs šio mėnesio pabaigoje, pranešė dienraštis „The Guardian“.

„Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr./Jeremy Clarksonas
„Scanpix“/Xposurephotos.com nuotr./Jeremy Clarksonas

BBC pripažino, kad J.Clarksonas buvo nušalintas po „triukšmingo barnio“, per kurį jis esą išplūdo prodiuserį Oisiną Tymoną ir panaudojo prieš jį fizinį smurtą, kai laidos vedėjas negavo karšto valgio po visą dieną trukusio filmavimo.

Televizijos sprendimas išprovokavo debatus visoje šalyje, o premjeras Davidas Cameronas buvo tarp palaikiusių J.Clarksoną. Tuo tarpu interneto peticiją, raginančią grąžinti šį laidos vedėją į darbą, pasirašė per milijonas žmonių.

Kaip rašo „The Daily Telegraph“, vidinis tyrimas atskleidė, kad J.Clarksonas 20 minučių koneveikė O.Tymoną, o vėliau konfliktas peraugo į peštynes, trukusias apie pusę minutės.

Negali būti taip, kad vienokios taisyklės taikomos talentui, o kitokios – paprastiems žmonėms

„Negali būti taip, kad vienokios taisyklės taikomos talentui, o kitokios – paprastiems žmonėms“, – vienas šaltinis sakė „The Guardian“.

Bet koks sprendimas pašalinti J.Clarksoną gali tapti skaudžiu finansiniu smūgiu BBC.

„Top Gear“ kasmet uždirbdavo transliuotojo komercinei programai „BBC Worldwide“ apie 50 mln. svarų (68 mln. eurų).

Bet pastarasis incidentas buvo tik lašas, perpildęs transliuotojo kantrybės taurę: nuo 1988 metų, kai J.Clarksonas pradėjo darbą BBC, jis jau ne kartą buvo sulaukęs pastabų dėl savo kontroversiškų pareiškimų.

Labiausiai laidos vedėjui pakenkė kaltinimai dėl necenzūrinio žodžio pavartojimo cituojant vieną vaikiškų eilių posmelį nutekintame vaizdo įraše, nors J.Clarksonas tai neigė.

Jis taip pat išprovokavo pasipiktinimą dėl įžeidžiamų komentarų apie vieną azijietį.

„Aukščiausia pavara“ neretai būdavo kritikuojama dėl savo kandžių pasisakymų apie albanus, rumunus, vokiečius ir kitus.

Praeitais metais, kai laidos kūrėjų komanda buvo priversta sprukti Argentinoje, kai vietos gyventojai apmėtė akmenimis J.Clarksono vairuojamą automobilį „Porsche“, kurio numeriai (H982 FKL) buvo palaikyti užuomina apie tai šaliai labai skaudžią temą – Folklando karą.

BBC taip pat buvo priversta atsiprašyti Meksikos žmonių, kai toje laidoje meksikiečiai buvo pavadinti tinginiais ir niekam tikusiais žmonėmis.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas