-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nematytos „Jaguar“ bandymų centro Niurburgringe paslaptys

„Jaguar“ – gilias tradicijas turintis britų automobilių gamintojas, gaminantis prabangą ir kasdieninį sportiškumą suderinančius modelius. Tikslų šių gana skirtingų funkcijų dueto veikimą užtikrina kiek daugiau nei 30 žmonių, kasdien dirbančių netoli Niurburgringo – žinomiausios pasaulyje automobilių lenktynių trasos, kurioje dauguma gamintojų bando savo šviežiai pagamintus ir iš koncepcinio lukšto dar neišsiritusius modelius.
„Jaguar XKR-S“
„Jaguar XKR-S“ / Kadras iš vaizdo siužeto

Prieš metus pristatytas „Jaguar XKR-S“ pagerino šio gamintojo serijinių automobilių vieno rato įveikimo rekordą Niurburgringe – dabar jis yra 7 min. 51 s. „Drive“ laidos kūrybinė grupė buvo pakviesta išbandyti šį automobilį. Tuo pačiu – pasisvečiuoti ne kiekvienam prieinamame „Jaguar“ bandymų centre.

„Niurburgringas – pagrindinė mūsų bandymų vieta,“ – teigia Philas Talboys, „Jaguar“ Europos testų vadovas.

„Jaguar“ bandymų centras tik kitąmet švęs dešimtmetį – pastatytas jis buvo 2003-aisiais. „Kompanijos automobiliai čia bandomi jau 20 metų, tačiau būtinybė statyti bandymų centrą šalia trasos atsirado tik prieš dešimtmetį, – pasakoja P.Talboys – o šie metai, atrodo, yra patys intensyviausi“.

Bent jau naujų modelių pristatymų šiemet „Jaguar“ nepagailėjo – Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas „F-Type“ kabrioletas, pradėti pardavinėti atnaujinti XJ ir XK modeliai.

Vienas įdomiausių „Jaguar“ eksponatų – „Taksi“ vaidmenį vežiojant bandymų centro svečius atliekantis XJ. Jis turi keturias atskiras sportines „Recaro“ sėdynes ir specialiai sukonstruotus saugos lankus, skirtus keturių durų sedanui. Taip automobilis talpina keturis žmones.

„Maišeliai durelių dėtuvėse yra ne veltui – jeigu žmogus niekada nėra važiavęs automobiliu su saugos lankais, yra tikimybė, kad jų gali prireikti. Yra kas jais naudojosi, todėl maišeliai čia ir yra. Vis tik kelias iki trasos – 30 mylių (48 km., red. past.), o pačioje trasoje dar 9 minutės maksimalaus greičio ir apkrovų“ – prisimena P.Talboys.

Bandymų centro vadovas pasakoja ir apie didelį automobilių kiekį. „Gali turėti tik keturis automobilius, tačiau išbandyti turi kiekvieną su skirtingu varikliu. Pridėjus dviejų tipų transmisijas, gaunasi visai nemažas skaičius. Ir kiekvienam pakitimui – po skirtingą automobilį“.

Vairuoti prototipą Niurburgringe gali ne bet kas – reikia išlaikyti specialią licenciją. Ir jai gauti neužtenka trijų teorinių paskaitų ir medicininės apžiūros – būsimi bandytojai ilgai mokomi pačios Niurburgringo trasos ypatybių, etiketo taisyklių elgiantis su kitų gamintojų atstovais.

Visą „Drive“ laidą apie „Jaguar“ bandymų centrą žiūrėkite žemiau.

VIDEO: Secrets of the Nurburgring: Jaguar's Test Center - /DRIVEN

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius