22 žmonės „Honda Jazz“ automobilyje
„Honda“ klubo sezono atidarymas prasidėjo nuo neįprastos atrakcijos – talpiausio automobilio rinkimų, kur buvo būtinas ir žiūrovų dalyvavimas. Tikslas - išsiaiškinti, kuriame automobilyje telpa daugiausiai žmonių.
Prie starto linijos stojo trys itin skirtingi automobiliai: dvivietis kabrioletas „Honda CRX Del Sol“, miesto mažylis „Honda Jazz“ ir SUV klasės galiūnas „Honda CR-V“. Konkurso taisyklės skelbė, kad automobilio salone privalo būti bent viena kūno dalis, sėdėti ant kapoto ar bagažinės negalima, o galiausiai, reikia dar ir pavažiuoti bent dešimtį metrų.
Taigi mažiausias kabrioletas išsiskleidė žmonių puokšte, kai į saloną kojomis susigrūdo 16 žmonių. Tuo tarpu geltono „Honda Jazz“ savininkė Jolanta nulenkusi galines sėdynes į bagažinę, kaip bulvių maišus sukišo net 22 žmones. Toko rezultato nepralenkė net gerokai didesnis Tomo Paliūno „Honda CR-V“, į saloną sugrūdęs taip pat 22 žmones. Teko skelbti lygiąsias, bet renginio organizatoriai juokavo, kad taikant automobilio dydžio ir sėdimų vietų koeficientą talpumu nustebino visi automobiliai.
Svečiai greičiausi, bet irgi su „Honda“
Vis dėlto, pagrindinis „Honda“ klubo sezono atidarymo akcentas buvo lenktynės laikui Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Dalyviai, suskirstyti į tris grupes, važiavo tris pusvalandį trunkančius įskaitinius važiavimus.
Tarp dalyvių įsimaišė ir svečių, į trasą išvažiavusių BMW, „Subaru“, „Mazda“ ir netgi „Citroen“ automobiliais. Apsidrausdami organizatoriai jiems skyrė kitą, svečių klasę, o tarp klubo narių greičiausiai trasą įveikė ir „Liro“ dovanų čekius pasidalino broliai Nerijus ir Aurimas Kiseliovai ir geriausiai pasirodęs Tomas Šmigelskas.
„Honda“ klubo nariai neįrodė pranašumo prieš visiems nosį bendroje įskaitoje nušluosčiusius svečius iš populiarios „Autoplius Fast Lap“ lenktynių serijos - organizatorių Kristijoną Vaičį ir lenktynininką Paulių Baužį. Kristijonas trasą įveikė per 1 min. 30 sek., o Paulius per 1 min. 28 sek. Beje, klubiečių džiaugsmui, abu buvo pasikinkę „Honda“ modelius. K. Vaičys važiavo „Honda Civic VTi“, o P. Baužys – „Honda Prelude“ automobiliais.
Reikėtų paminėti, kad „Autoplius Fast Lap“ vyrukai su hondomis pasiekė labai stiprų rezultatą, žinant, kad organizatoriai dėl saugumo įrengė net keturias papildomas greičio mažinimo zonas. Juk dauguma dalyvių turi nedidelę važiavimo žiedinių lenktynių trasoje patirtį ir vairavo automobilius, neturinčius saugos lankų.
Merginų klasėje greičiausia buvo vienintelė joje važiavusi Aistė Antanaitytė. Nedaug trūko, kad kokį didesnės vertės prizą ji būtų nugvelbusi ir iš vyriškių klubo narių, tik, kaip juokavo pati, važiuojant BMW automobiliu tai nebūtų buvę gražu. Kas, kad ant prieko „Honda“ ženklelis užklijuotas.
Rinko ne tik gražiausią automobilį, bet ir garsą
Zvimbiantys keturcilindrių atmosferinių „Vtech“ ir DOHC variklių garsai kamavo Kačerginės gyventojus. Ne tik dėl to, kad šalia esančioje „Nemuno žiedo“ trasoje laikui lenktyniavo „Honda“ automobiliai. Dalyvių parke, kur vyko pagrindinis „Honda“ klubo atidarymo vakarėlis, diena prasidėjo nuo gražiausio išmetimo sistemos garso konkurso, kur bent pusvalandį akceleratoriaus pedalą maigė dvi dešimtys dalyvių.
Penkių „Blue Sheep“ mergaičių ištreniruotomis ausimis komisija geriausiai skambančiu pripažino Nerijaus Kiseliovo 5 kartos „Honda Civic“ automobilį. Antrą ir trečią vietas pasidalino Nerijaus brolis Aurimas ir Mantas Matukaitis.
Pastarasis vietoje nenustygęs vaikinas, važiavimus trasoje vis iškeisdavęs į vedėjo mikrofoną, gavo progą apsidovanoti pats save, kaip „Show off“ konkurso nugalėtoją. Jo balta it gulbė „Honda S2000“ gražuolė žiūrovų buvo išrinkta žaviausia dama klubo sezono atidaryme. Vyrams bežiūrint į Manto automobilį seilė tįso labiau nei į šalimais besisukiojančias „Blue Sheep“ merginas.