Šis incidentas užfiksuotas vaizdo kamera sumontuota policijos automobilyje. Ta pati vaizdo kamera pasitarnavo aptinkant vogtą automobilį. Joje sumontuota ANPR sistema, kuri skenuoja automobilių valstybinius numerius ir praneša pareigūnams apie vogtus automobilius.
Nepaklusęs raginimams sustoti, vogto automobilio vairuotojas pradėjo pabėgimą. Laviruodamas tarp eismo dalyvių jis lindo pro siauriausius tarpus - vienu momentu tarpas buvo toks siauras, kad nulaužė jo šoninio vaizdo veidrodėlį.
Visą pabėgimo procesą filmavę pareigūnai ramiu tonu į raciją diktavo vagies manevrus. Mandagi kalba baigėsi jam kirtus traukinių pervažą, kai vos kelios sekundės po jo prašvilpė 120 tonų traukinys.
Teismo salėje parodymus davęs traukinio vairuotojas prisiminė, kad per sudaužytus atitvarus važiuoti buvo labai nedrąsu, bet sustabdyti tokį traukinį reikia apie 700 metrų atstumo.
Savo ruožtu policijos pareigūnai pasidžiaugė, kad vagies kelionė baigėsi už kalėjimo grotų, o ne skaudžia nelaime. Velniai žino kiek prie pervažos išsirikiavusių vairuotojų ir keleivių galėjo būti sužalota rimtos avarijos metu.
Bėglys Terencas Fowleris teisme pripažino savo kaltę. Jam pavesta apmokėti pervažos remonto sąskaitą, kuri siekė apie šimtą tūkstančių litų. Taip pat traukinių kompanijai už vėlavimus jis turės padengti 15 tūkst. litų nuostolį.