Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

PER4M MAG: BMW kuris šypsosi – nebent tik Japonijoje...

Senokai PER4M MAG straipsnyje BMW svečiavosi. Pamenat BMW Fan armiją Kauno miesto taikos pr. aikštelėje? Ten buvo „masė“ BMW vienu metu, galėjai pajausti vokišką jėgą! Grįžtam su dar vienu jėgišku vokiečiu iš... Japonijos.
PER4M MAG: BMW kuris šypsosi – nebent tik Japonijoje...
PER4M MAG: BMW kuris šypsosi – nebent tik Japonijoje... / PER4M MAG nuotr.
Temos: 2 Driftas BMW

Sako, kas mėgsta BMW ir šiaip kitų vokiškų pavadinimų automobilius, nenoriai prisileidžia japoniškos kilmės mašinas. Lietuvoje tikrai dažnai pasitaikantis reiškinys. Principai? Matyt....Bet gi štai, o kas gi čia? Japonas Hirokazu Suzuki (rodo iškėlęs nykštį) po dešine, JDM'inis, bet kairiavairis BMW E36 M3C po kaire. „EBISU West Course“ trasoje, Japonijoje? Oba! „Varom” susipažinti, nes čia kažkas nekasdieniško: „BMW e36 japanese drifto style – makes u smile!”

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

„Paveiksluojam“ kitą šoną...

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

... siurprizas! Kas ratus pakeitė? Geras triukas iš Suzukio pusės  – Rays Gram Lights 57D dviejų spalvų ratai – Luminous Yellow ir Florescent Pink.  Vis dar šypsena veide. Šita „bemka“ tikrai nuotaiką pakelia! Ar gi ne gera stiliaus idėja lietuviškiems „drift car'ams“! 10 balų iš PER4M MAG kas pasipuoš D1 GP stiliaus ir spalvų „batais“ kitą sezoną!

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

Dar porą eilučių apie e36 išvaizdą, nes velnias, kaip gražiai ši mašina stovi ant asfalto! Ką automobiliui duoda teisingi tinkamo pločio ir dydžio ratai, sportiška laikysena išgauta paskaičiuoto ir tvarkingai atlikto sužeminimo dėka? Mašiną pakeičia iš esmės! Todėl net ir Japonijoj galimą „like'inti“ BMW, vienintelį tokį pasiklydusį tarp minios vietinių nissanų, toyotų, mazdų ir kitų veikėjų...

BMW šeimininkas, Hirokazu Suzuki, kaip ir dauguma japonų, leidžiančių laiką Ebisu – auto žmogus. Suzukis yra „Arios“ garažo šeimininkas, ir užsiima kėbulo bei performance detalių gamyba. „Nissan GT–R“, „Mazdos RX 7“ bei MX–5, „Toyota“, „Lexus“ – klientų saraše. Time–attackui skirta „Arios“ FD3S wide body  turbūt vienas radikaliausių Suzukio garažo kūrinių. 

Taigi, šio e36–o M3 išvaizda – Suzukio rankų darbas. „ARIOS“ body kit'as – priekinis ir galinis buferiai, šoniniai slenksčiai bei nedideli spoileriai ant galinio lango ir bagažinės pagaminti iš FRP medžiagos (fiber reinforced polymer). Papuoštas visais šiais privalumais „bemvas“ atlieka Demo mašinos vaidmenį, o Suzukis ją taip brangina, kad kitą dieną vykusiame „drifto“ festivalyje pasirodė su savo kovine „Nissan S14“.  Tegul lūžta ir kenčia vietinis metalas, BMW sudaužyti – NE.

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

BMW vidus – praktiškai kovinis, su standartiniu prietaisų skydeliu, durelių apdailomis. Šiek tiek jaukumo visada į pliusą! Dvi „Recaro SPG“ sėdynės „drifteriui“ ir jo keleiviui arba keleivei. „Takata“ diržas (žalias) bei „Momo“ vairas. Trys „Defi“ matuokliai vandens bei tepalo temperatūroms ir slėgiui žinoti.

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

Ar praeitų Šaro (reikliojo „driftingo“ čempionato tech. Teisėjo) kontrolę šis rankinio stabdžio praiilginimas? Šalia bėgių perjungimo ne magnetola, bet APEXi S–AFC oro srauto signalo keitiklis.

Po variklio gaubtu, ypač Japonijoje, galima tikėtis bet ko. Kol Suzukis neatidarė ir neparodė, mintyse galvojom ir apie vtec'ą, o gal net ir du Jonus su Zigmantu? (2JZ).  Labai gerai, kad liko tai, kas ir turi likti čia – S50B32 6 cilindrų 3.2 l variklis, praktiškai visiškai standartinis su ~ 330 AG. Kartu su varikliu, bent jau kol kas nepaliesta ir išmetimo sistema. Transmisijoje – „driftingui“ būtini elementai – ORC dvidiskė sankaba bei ATS 2way diferencialas.

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

Lendam link ratų ir važiuoklės. Ta puiki auto laikysena ant kelio – ENDLESS ZEAL Function pakabos komplektuko ir 18 colių skersmens (plotis 9.5) ratlankių su 20 mm išnešimu įtaka. Sutvirtinimo rėmai tarp amortizatorių priekyje ir gale iš „Okuyama“ firmos. Kaip ir viskas!  Pakeitimų nedaug, bet jie kokybiški ir pakankami gerai išvaizdai bei geram valdymui.

Nepamirštam stabdžių sistemos, kuri tikrai nustebino –  vėl su lengvu šyptelėjimu veide. Sakytum, galios nepridėta, kam lysti prie stabdžių. Suzukis vis tik mėgsta sustoti greitai ir efektyviai, bei turbūt nenori  kentėti nuo stabdžių perkaitimo kai spaus iš savo BMW paskutinį arklį statydamas skersą. Tad, žiūrim ką turim: „Endless“ (šešių cilindriukų priekyje ir keturių gale) milžiniški suportai su vos telpančiais raižytais diskais, bei iš tos pačios firmos atkeliavusia visais stabdžių sistemai reikalingais vamzdeliais. Sustok, mašina!

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

Taigi štai tokį BMW užtikti galima toli nuo Europos, „drifto“ krašte. Šviesiai pilka matinė (originali buvo mėlyna) spalva, „Arios“ bodykitas, Gram Lights ratukai ir protingas dropas – japoniškas  „drifto“ stilius, suteikiantis tikrai kitokį ivaizdį ir nuotaiką trečiai „emkei“ nei kad daugelis esame įpratę. „Street Drift“  lygio patobulinimai, bet visiškai užtektinai tam, kad mašina būtų šiek tiek sportiškesnė, geriau valdoma ir dar gražesnė. PER4M MAG  – mėgsta šią M3.

PER4M MAG nuotr./PER4M MAG: BMW kuris aypsosi  nebent tik Japonijoje...

Kaip taip nutiko, jog BMW vairas europietiškoj pusei? Pasak šeimininko, tam yra dvi priežastys. Pirma – Japonijoje dešiniavaris BMW M3C tiesiog nebuvo pardavinėjamas. Antra ir daug svarbesnė Suzukiui: vairas kairei  = gražesnis vaizdas!

ARIOS BMW E36 M3C modifikacijos:

Variklis:
50B32 (~330 AG)
OKUYAMA tepalo garų gaudyklė
OKUYAMA radiatoriaus skysčio bakelis
Apexi S–AFC oro srauto signalo keitiklis

Transmisija:
ORC dvidiskė sankaba
ATS 2way diferencialas

Pakaba:
ENDLESS ZEAL Function  amortizatoriai
Okuyama rėmai tarp amortizatorių atramų

Stabdžiai:
Priekyje ENDLESS 6–Pot (priekyje) 4–pot (gale) suportai
ENDLESS stabdžių sistemos vamzdeliai

Išorė:
ARIOS priekinis ir galinis bamperiai
ARIOS slenksčiai, bagažinės ir stogo spoileriai
Rays Gram Lights 57D 18x9.5J ET+22 ratlankiai (Luminous Yellow & Florescent Pink) + 20 mm tarpinės ratų išnešimui.

Vidus:
OKUYAMA 11 taškų saugos lankai
RECARO SPG sėdynės
TAKATA saugos diržas
Works Bell 'greito atsegimo' sistema
MOMO vairas
Defi matuokliai

Video:

 

VIDEO: 2010 4.18 D1 DIVISIONAL SERIES Rd.1 EBISU
VIDEO: DRIFT STADIUM 2010.5.7

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius