Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Renault“ pristatė 1,6 litro darbo tūrio dyzelinį variklį su dviem turbinomis

Naujasis „Renault“ variklis
„Renault” nuotr. / Naujasis „Renault“ variklis
Šaltinis: gazas.lt
0
A A

„Renault“ išplatino pranešimą, kuriame su pasididžiavimu pareiškė, jog sukūrė naują dyzelinį agregatą. Gamintojas didžiuojasi ekonomišku ir palyginti galingu 1,6 litro darbo tūrio varikliu.

Giriasi galia ir ekologiškumu

Naujasis dyzelinis agregatas, aprūpintas dviem turbinomis, sugeba pasiekti 158 arklio galias. Agregatas išvysto 380 Nm sukimo momentą esant 1750 apsisukimų per minutę. Galingas dyzelinis variklis neviršija 100g/km CO2 išmetamųjų dujų emisijos.

Į rinką pateks jau netrukus

„Renault“ tvirtina, kad naujasis agregatas net ketvirtadaliu ekonomiškesnis už dviejų litrų darbo tūrio „dCi“ jėgainę. Manoma, kad naujaisiais 1,6 litro darbo tūrio varikliais ateityje bus aprūpinti „Megane“ ir „Laguna“ modeliai, o šiuos agregatus dar šiemet turėtų gauti ir „Espace“.

„Renault” nuotr./Naujasis „Renault“ variklis
„Renault” nuotr./Naujojo „Renault“ variklio parametrai

Patirties suteikė darbas su F-1 komandomis

„Renault“ tvirtina, kad kuriant naująjį 1,6 litro dyzelinį variklį buvo panaudota patirtis, kurią gamintojas sukaupė konstruodamas tokio paties darbo tūrio benzininius variklius F-1 bolidams.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas