Dar 2011-aisiais planuota priimti įstatymo redakcija buvo atidėta iki šių metų pradžios, dar vėliau – atidėta iki 2013-ųjų sausio. Papildomi vairavimo mokymai pradedantiesiems vairuotojams šiandiena dar nėra rengiami.
Tačiau dar nėra nustatyta nei papildomo vairavimo mokymo tvarka, nei yra įrengti papildomo vairavimo mokymo centrai. Tiesą sakant, net nėra paskaičiuota nei kiek kainuotų juos įrengti, nei kiek toks kursas kainuotų vairuotojui.
Kiekvieną mėnesį „Regitra“ išduoda apie 3000 naujų vairuotojo pažymėjimų. Galime suskaičiuoti, kad kitų metų sausio-kovo mėnesiais pasikeisti du metus galiojančių pažymėjimų negalės apie 9000 vairuotojų.
Papildomas vairavimo mokymas galėtų kainuoti apie 1000 Lt.
Kai buvo priimtas šis įstatymas, Lietuvoje ekonominė situacija buvo nebloga. Atrodė, kad papildomų mokymų projektas bus įgyvendintas be didesnių problemų. Buvo numatyti statyti 4 nauji vairavimo centrai. Net buvo paskelbtas konkursas jiems statyti. Tačiau užklupo sunkmetis ir teko šiuos norus padėti į stalčių.
Matydama, kad tokių centrų greitai Lietuvoje neatsiras, Susisiekimo ministerija 2011-ųjų birželį siūlė įstatymo pataisą, kurioje numatyti švelnesni reikalavimai papildomiems mokymams. Laikyti papildomus kursus būtų reikėję tik neblaiviems į policijos rankas pakliuvusiems ar pažymėjimo netekusiems vairuotojams.
Bet svarbiausia pataisos punktas buvo galimybė papildomus vairavimo mokymus leisti atlikti Darbo rinkos mokymo centrams ir vairavimo mokykloms. Tokie kursai būtų kainavę apie 150 Lt. Tai – gerokai mažiau, nei manyta pilnų vairavimo tobulinimo kursų kaina – 1000 Lt.
Tačiau užuot priėmęs šią pataisą, Seimas papildomų mokymų reikalavimą atidėjo lygiai vieneriems metams. Bet dabar apie papildomų mokymų termino nukėlimą niekas nekalba. O laiko priimti sprendimui liko labai nedaug.