-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Spalvų paradoksas: juoda – svajonė, sidabrinė – realybė

„Mainhem Auctions“ surengta apklausa parodė, jog beveik 60 procentų vairuotojų yra nepatenkinti savo automobilio spalva.
2012-ųjų „Mercedes-Benz SLK Brabus“
2012-ųjų „Mercedes-Benz SLK Brabus“ / Gamintojo nuotr.

Juoda spalva buvo pati geidžiamiausia: juodo automobilio norėtų 31 procentas vyrų bei 30 procentų moterų. Statistika parodė, jog atitinkamai tik 14 bei 12 procentų apklaustųjų iš tiesų turėjo juodus automobilius.

Antra pagal geidžiamumą, sidabrinė spalva buvo, realybėje buvo pati populiariausia. Ketvirtis apklaustų vyrų bei 24 procentai moterų teigė, vairuojantys būtent tokia spalva nudažytus automobilius.

Šiais laikais vis labiau daugėja baltų automobilių, tačiau tik 6 procentai apklaustųjų sakė, jog tai – mėgstamiausia jų spalva, o tik 4 procentai vairuoja baltus automobilius.

„Spalva yra daug reiškiantis kriterijus, ypač, kai automobilis parduodamas aukcione. Tokios spalvos, kaip juoda, sidabrinė arba mėlyna (labai didelis privalumas, jei tai perlamutras), pakelia automobilio vertę. Nestandartinės arba tiesiog ryškios spalvos, galbūt ir pagyvintų gatves, tačiau naudotas toks automobilis savo vertės taip gerai neišlaikys. Ryškūs, įprasti automobiliai yra tiesiog nepakankamai populiarūs“, – teigia Craigas Mailey, „Mainhem Auctions“ marketingo vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius