Dabar populiaru
Publikuota: 2015 kovo 17d. 10:49

„Top Gear“ transliacijos nutraukimas BBC kainavo 4 milijonus žiūrovų

„Top Gear“ vedėjai: Jamesas May, Jeremy Clarksonas ir Richardas Hammondas
„Scanpix“ nuotr. / „Top Gear“ vedėjai: Jamesas May, Jeremy Clarksonas ir Richardas Hammondas

Praėjusio sekmadienio vakarą BBC2 kanale vietoje vienos populiariausių visame pasaulyje laidos „Top Gear“ buvo rodoma dokumentika apie Didžiosios Britanijos karinių oro pajėgų „Royal Air Force“ komandą. Po konflikto su prodiuseriu „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarksonas praėjusią savaitę buvo nušalintas nuo pareigų, o 22-ojo sezono „Top Gear“ serijų rodymas atidėtas neribotam laikui.

„The Guardian“ praneša, kad „Royal Air Force“ dokumentiką sekmadienio vakarą per BBC2 stebėjo 1,3 mln. žiūrovų (5,7 proc. TV auditorijos), kai paskutinės rodytos „Top Gear“ laidos auditorija buvo 5,1 milijono (19,4 proc. TV auditorijos).

Pirmadienį „Top Gear“ interneto tinklalapyje atsirado žinia apie artėjančio sekmadienio laidos atšaukimą – kovo 22-ąją „Top Gear“ BBC2 eteryje  vėl nepasirodys.

„Top Gear“ yra pati populiariausia BBC2 kanale transliuojama laida, kasmet BBC iždą papildanti 70,1 mln. eurų pajamų.

Nėra žinoma, kodėl J. Clarksonas buvo suspenduotas. Viena populiariausių versijų – filmuojant vieną laidos epizodų jis susikiviršijo su prodiuseriu ir jam smogė, tačiau pats laidos vedėjas ją neigia.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas