-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trečiajame pagal ilgį tunelyje vairuotojai elgiasi neatsargiai

Praėjus dešimtmečiui po siaubingos nelaimės Gotardo tunelyje, kai susidūrę du sunkvežimiai sukėlė gaisrą, nusinešusį net 11 gyvybių (buvo sužeisti net 128 žmonės), vairuotojai vis tiek elgiasi neapdairiai.
Stebėjimų kamerų užfiksuotas pažeidimas Gotardo tunelyje
Gotardo tunelis / TISPOL nuotr.
Temos: 1 Šveicarija

TISPOL šaltinis teigia, jog atsiranda nemažai atvejų, kuomet vairuotojai tunelyje sugalvoja apsisukinėti, sukeldami labai didelį pavojų.

TISPOL nuotr./Stebėjimų kamerų užfiksuotas pažeidimas Gotardo tunelyje
TISPOL nuotr./Stebėjimų kamerų užfiksuotas pažeidimas Gotardo tunelyje

Keletas nuotraukų puikiai atspindi situacijų rimtumą. Tokiu atveju, įvykus avarijai, ugniagesiai ar greitoji pagalba greitai atskubėti negalės, taigi, kam ieškoti problemų ten, kur jų nėra?

Vienas iš vietos policijos vadovų, Damianas Meieris TISPOL šaltiniui teigia: „Mūsų tikslas yra tunelį padaryti kuo saugesniu. Apsisukti tuneliuose draudžiama tik dėl to, kad tai nesukeltų papildomo pavojaus. Net ir po siaubingos avarijos, per 10 metų čia žuvo 7 žmonės.“

Nuotraukose galima pastebėti neapdarius bei neatsakingus vairuotojų manevrus, tačiau Šveicarijos policija ir toliau ieško būdų, kaip padidinti saugumą šiame „tamsiame“ kelio ruože. Kiekvieną dieną šiuo tuneliu pravažiuoja net 17 tūkstančių automobilių.

Valdžia nori įdiegti eismo srautą matuojančią sistemą, kuri sunkvežimiams leistų važiuoti kas tris minutes. Jie taip pat įspėja nuo sunkiųjų transporto priemonių laikytis bent 150 metrų atstumo.

TISPOL nuotr./Stebėjimų kamerų užfiksuotas pažeidimas Gotardo tunelyje
TISPOL nuotr./Stebėjimų kamerų užfiksuotas pažeidimas Gotardo tunelyje

Negana to, kiekvieną sunkvežimį, iš šiaurinės pusės važiuojantį link tunelio specialiame centre patikrina specialistai. Prieš įleisdami į 16,4 km ilgio tunelį jie įvertina vairuotojo būklę, apžiūri sunkvežimį bei gabenamą krovinį.

Kiekvienais metais šiame ruože yra atliekamos gelbėjimo pratybos, kurių metu medikų bei policijos komandos bei Gotardo ugniagesių brigada būna apmokomi, kaip elgtis nelaimės atveju.

Damianas Meieris pabrėžia tai, jog tunelyje kilusi avarija gali sukelti gaisrą, o smarkiai besiveržiantys dūmai tokioje, mažai vėdinamoje patalpoje gali pasikėsinti į daugybės žmonių sveikatą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius