Tikriausiai suprantate, kad naujausios kartos 3 serijos BMW nebus gaminami su kupė kėbulais – tam vokiečiai ir sukūrė 4 seriją.
Patikimų šaltinių teigimu, gamintojas siekia sumažinti šio automobilio svorį. Teigiama, jog pagrindinis iššūkis inžinieriams – neprarandant gerų saugumo bei standumo savybių pasiekti trečiosios kartos M3 (E46) svorį.
Žinoma, kad BMW atsisakys dabartiniuose M3 (E92 bei E90) modeliuose montuojamo atmosferinio V8 variklio, o jį pakeis šešių cilindrų agregatas su priverstinio oro pripūtimo sistema (turbokompresoriais). Tikėtina, kad galios parametrai išliks panašūs (apie 420 AG), tačiau sukimo momentas turėtų padidėti maždaug iki 530 Nm.
Savaime suprantama, lengvesnis bei tuo pačiu galingesnis automobilis turėtų daug pranašumų prieš savo pirmtaką.
M4 turėtų būti pristatytas 2014-ųjų antroje pusėje – maždaug metais vėliau nei naujosios kartos M3 (F30).