TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naudotas aštuntosios kartos „Honda Civic“: neatpažintas važiuojantis objektas

Naudota Honda Civic
Naudota Honda Civic
Šaltinis: 15min
0
A A

Vos tik pasirodęs, šis „Honda Civic“ kosminis erdvėlaivis visus pribloškė savo dizainu ir paskirstė vairuotojus į dvi puses – į tuos, kuriems jis patinka, ir į tuos, kuriems jis nepatinka. Vienaip ar kitaip, šis automobilis abejingų tikrai nepalieka. Neabejotinai tenka paminėti ir tai, kad šis automobilis tapo tikru „Civic“ perversmu, nes savo iššaukiančiu dizainu kardinaliai pakeitė požiūrį į šį automobilį. Anksčiau buvo nykus ir „pilkas“. Dabar, drąsus ir iššaukiantis.

Stilius dėl praktiškumo

Šokiruojantis dizainas turi tam tikrų trūkumų. Vos įsėdus supratau, kad jausti automobilio gabaritus bus sudėtinga, ypač priekinę automobilio dalį. Iš vairuotojo pozicijos visiškai nesimato automobilio priekio, todėl prie jo teks priprasti. Ne itin praktiškas ir įsėdimas į galinę automobilio dalį. Mažos galinės durelės stambesniems keleiviams gali sukelti nepatogumų. Ir tai dar ne viskas. Jau iš pirmo žvilgsnio šis „Civic“ atrodo, kaip didelis nesusipratimas, o nesusipratimų čia yra nemažai. Pavyzdžiui juodas nesusipratimas ant galinio stiklo, kuris labai trukdo vairuotojui iš vidaus matyti, kas dedasi už automobilio. Bet nereikėtų suskubti teisti „Honda“ ir ranka numoti į „Civic“. Jeigu jūs norite išsiskirti, o prie automobilio priprantate greitai, tai gali būti puikus pasirinkimas. Nuo šiol nebereikia dairytis į prancūziškus ar itališkus automobilius, jeigu norite išskirtinumo. „Civic“ praeivių dėmesio pritrauks su kaupu. Ypač, jei jis dar ir ryškios spalvos.

Paprastai, tam, kad užvestume automobilį, mums reikalingas raktelis. Tokį turi ir „Civic“, tačiau jeigu jį mes įdėsime į spynelę ir pasuksime, įsižiebs daug įvairių lempučių, bet automobilio neužvesime, nes tam yra „start“ mygtukas. Iškyla klausimas: o kam tada reikalingas raktelis?

Tokia sistema nepraktiška, bet veikia nepriekaištingai. Keista, kodėl japonai nepaėmė pavyzdžio iš „Renault“ ir automobilio užvedimui nepagamino kortelės, kurią galima laikyti tiesiog kišenėje. Keistai atrodo ir prietaisai. Viskas tviska švelnia mėlyna spalva ir atrodo moderniai, o apšvietimą nustačius intensyviausiu režimu, visa informacija puikiai matoma net saulei šviečiant tiesiai į rodmenis. Pagyrimo nusipelno „Civic“ medžiagų kokybė. Kur pažvelgsi, visur kokybiškas, gerai surinktas plastikas, kuris neskleidžia įkyrių garsų. Nors visur, kur pabelsi, atrodo, kad tai medis, tačiau viskas švaru, gražu ir sunkiai sudėvima.

Nekasdieniška išvaizda slepia kasdienišką mechaniką

Jeigu atrodo šis „Civic“ nekasdieniškai, tai važiuoja labai paprastai. Mano bandomas automobilis aprūpintas 1,8 benzininiu varikliu. 140 arklio galių turėtų piešti šypseną veide, tačiau taip nėra. Automobilis atrodo vangus ir sunkiai judantis. Ne pats lėčiausias gatvėje, bet su „Alfa Romeo“ nepalyginsi. Nepaisant to, variklis suderintas su puikia mechanine pavarų dėže. Bet vis tiek, vairuoti jį nėra taip azartiška, kaip galima tikėtis. Vairo mechanizmas dirba ne itin informatyviai, bet su „Civic“ bus labai malonu važiuoti mieste, kur reikia dažnai sukinėti vairą. Važiuoklė kaip aukso viduriukas. Nėra labai sportiška, bet ir labai įsisiūbuoti kėbului neleis. Kol kas neteko vairuoti geriau suderinto sportiškam ir komfortiškam važiavimui skirto tokios klasės automobilio.

Kiti į „Civic“ montuoti varikliai savo techninėmis charakteristikomis atrodo puikūs. Tačiau realybėje jiems trūksta aštrumo ir staigumo. Žvelgiant į kiek iššaukiančią ir net agresyvią išvaizdą, norisi patirti ir nekasdieniškų pojūčių jį vairuojant. Tačiau to padaryti nepavyks, nebent važinėsite pačia galingiausia „Type-R“ versija. Visos kitos skirtos kasdieniam vartojimui ir išskirtinių emocijų nesukelia. Gal būt dėl dinamikos trūkumo kalta vėlai pasiekiama maksimali variklio galia. Pats pikas pasiekiamas esant aukštiems sūkiams. Kartais net nedrąsu variklio sūkių rodyklę kelti iki tokių aukštumų. Beje, padidėjusios apsukos sukuria ir daug nemalonaus triukšmo.

Dėl patikimos važiuoklės konstrukcijos, galėsite būti ramūs važinėdami net lietuviškais keliais, ypač miestų gatvėmis. Važiuoklė kantri ir per didelio dėmesio nereikalauja. Trumpiau tariant, iš mechaninės pusės, didelių stebuklų tikėtis nereikia. Viskas kasdieniška, todėl ir remontas, jeigu jo reikės, netaps dideliu galvos skausmu.

Patikimas, bet gali „pasipuošti“ rūdimis

Aštuntosios kartos „Civic“ gali pasigirti patikimumu. Vokietijos techninių apžiūrų statistika rodo, kad tai automobilis, kuris pagal patikimumą yra aukščiau vidurkio. Tai geras pasiekimas ir vertas pasitikėjimo rodiklis. Chroniškų ligų šis automobilis išvengia. Gal būt tik priekinių amortizatorių atramos gali sukelti galvos skausmą, o kai kurie savininkai skundžiasi dėl pernelyg anksti pradėjusio rūdyti kėbulo.

Apie japoniškų automobilių koroziją tenka girdėti neretai. Net ir nedaug pagyvenę automobiliai turi nedidelių korozijos židinių. Dažniausiai rūdimis pasidabina durų ir bagažinės kampai. Tai akių per daug nebado, tačiau akivaizdu, kad norint paruošti automobilį, atsparų korozijai, japonai dar galėtų pasimokyti iš prancūzų.

Nepaisant anksčiau nei norima pasirodančio rudojo viruso, daugiau didelių priekaištų šiam automobiliui surasti sunku. Važiuoja jis užtikrintai ir išsiruošus į kelionę, tikėtina, kad nereikės sukti galvos ar nereikės nutraukti kelionės dėl netikėto gedimo. Pavyzdžiui, automobilio elektronikos sutrikimų pasitaiko itin retai. O būtent šie gedimai ir būna netikėti.

Kaina už kokybę

Kosminis „Civic“. Akį traukiantis, ne pats praktiškiausias, bet patikimas automobilis. Kaina taip pat nesukandžioja. Dažniausiai tokie „Civic“ kainuoja kiek mažiau nei 30 tūkst. litų. Protinga kaina už kokybišką automobilį. Žinoma, šis automobilis patiks ne visiems. Nepatinka jis ir man. Nepaisant to, galiu lažintis, kad nemažai vairuotojų šį automobilį gali pamilti iš pirmo žvilgsnio.

Jeigu norite pamatyti, kaip šis automobilis atrodo miesto gatvėse, galite pasižiūrėti televizijos laidos „Autopilotas“ paruoštą reportažą, apie kiek naudotą, tačiau puikiai atrodantį, aštuntosios kartos „Honda Civic“:

VIDEO: Autopilotas 0513 HondaCivic

Techniniai „Honda Civic“ duomenys:
Išmatavimai: ilgis/plotis/aukštis 4250/1760/1460 mm
Variklio darbinis tūris: 1799 cm3
Variklis: 4 cilindrų benzininis
Maksimali galia: 138 AG esant 6300 aps/min
Maksimalus sukimo momentas: 174 Nm esant 4300 aps/min
Pavarų dėžė: 5 pav. mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ratų bazė: 2635 mm
Masė: 1200 kg
Įsibėgėjimas: 0–100 km/h per 8.6 sek.
Maksimalus greitis: 207 km/h
Degalų suvartojimas: mieste/užmiestyje/vidutiniškai: 8.4/5.2/6.4 /100 km
Kaina: 25000–30000 Lt (2008-ųjų metų gamybos)

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas