-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 04

GAZAS.LT garažas: „Subaru Impreza WRX STI“ – meilė truko penkerius metus

„Garažo“ rubrikos svečias - galingiausias iki šiol šioje skiltyje apsilankęs automobilis - „Subaru Impreza WRX STI“, net penkerius metus eksploatuotas mūsų kolegos Tomo.
GAZAS.LT garažas: „Subaru Impreza WRX STI“
GAZAS.LT garažas: „Subaru Impreza WRX STI“

Automobilis: „Subaru Impreza WRX STI” su „Prodrive“ paketu, 2006 m., 2,5 l variklis su turbina, 320 AG
Vairuotojas: Tomas (15min.lt), vairavimo stažas 18m.
Gedimai: nedaug.

Intro

Prieš keletą dienų atsisveikinau su savo mylimu automobiliu. Su juo penkerius metus kvėpavome tuo pačiu oru, burzgėme tais pačiais keliais, skraidėme tais pačiais padebesiais. Man automobilis nėra tik susisiekimo būdas, tai kur kas daugiau. Automobilis – tai draugas, pagalbininkas, palydovas. Manau, labai dažnai automobilis atspindi vyrų charakterio savybes: ar jie greiti ir veržlūs, ar dideli ir patogūs, o gal prabangūs arba ekonomiški. Mano atveju „Subaru STI“ buvo greitas, galingas, labai paprastas, bet ryškus ir ne „eko“. Šį automobilį įsigijau naują, buvo neapsakomai daug pasitenkinimo, kai tai įvyko – juk tai legendinis ralio automobilis, kiekvieno tikro vairuotojo svajonė ir dar klasikinė „Subaru“ mėlyna spalva.

Paklusnus

Didžiausias privalumas, kad kas kartą užvedus dusliai riaumojantį variklį nusišypsai, nes žinai, kad šio automobilio galimybės yra daug didesnės nei tavo vairavimo įgūdžiai ir malonus šiurpuliukas nubėga kūnu. Šis automobilis yra labai paklusnus, visada jautiesi saugus, net ekstremaliausioje situacijoje. Vairavimo mechanizmas ir važiuoklė labai jautrūs, taigi nereikia mojuoti alkūnėmis, kad automobilis darytų tai, ko prašai. Vairo mechanizmas sukonstruotas taip, kad vairą reikėtų sukti gerokai mažesniu kampu nei standartiniame automobilyje, tad judesiai posūkiuose – trumpi ir tikslūs.

Tarsi kartingas

Automobilio pakaba, kaip ir priklauso sportiniam modeliui, labai kieta. Jeigu esate važiavę kartingu, tai jausmas labai panašus, atrodo, kad gamykloje automobiliui pamiršo sumontuoti amortizatorius. Tačiau kai staigiuose posūkiuse ar didesniu greičiu lekiant kalvotu keliu supranti, kodėl taip yra: automobilis kelio laikosi tarsi priklijuotas, o tai – labai saugus ir malonus jausmas.

Ne komforto mėgėjui

STI yra ne barškutis, medžiagos kokybiškos, visko yra tiek, kiek reikia ir ne daugiau. Tačiau prabanga ir STI yra antonimai, jame nėra jokių prabangos dalykų išskyrus elektra valdomus langus. Šiame automobilyje yra tik trys geri dalykai: galingas variklis, gera važiuoklė ir puiki šešių laipsnių greičių dėžė. Aišku dar reikalingas žmogus, kuris visa tai jaučia ir valdo. Jeigu nemėgstate sportiško važiavimo, tikrai nepirkite STI, su ja važinėti nėra lengva ir komfortiška. STI jautri, kaprizinga ir mėgsta kai su ja elgiamasi šiek tiek grubiau.

Negenda

Per penkerius metus eksploatacijos automobilis praktiškai negedo. Tiesa, STI turi vieną įgimtą bėdą: jų galiniai amortizatoriai pradeda barškėti, nors nesusidėvėję, bet atsiranda laisvumas, kuris skleidžia erzinantį garsą. Vienintelė išeitis – keisti amortizatorius, tai nutiko ir man.

Vieną kartą teko keisti sankabą, bet šis gedimas nutiko kai paskolinau automobilį draugui, reikia labai priprasti prie STI sankabos. Be šių gedimų per penkirius metus nieko rimto nenutiko, net šarnyrai ir traukės yra labai stiprūs ir nereikia jų keisti taip dažnai, kaip kituose automobiliuose.

Pergalės

Šis automobilis puikiai tinka megėjiškoms lenktynėms. Aš retai jį naudodavau šiam tikslui. Esu kelis kartus dalyvavęs žurnalistų ralyje, kartą netgi laimėjome pirmąją vietą. Kaip minėjau, tikrai visada jauti, kad rezervo tarp tavo ir jo galimybių vis dar yra.

Iki pasimatymo

Neseniai susilaukiau dukters, todėl nusprendžiau, kad laikas pakeisti STI į kažką didesnio, komfortiškesnio – juk reikia šeimą ne tik saugiai, bet ir patogiai vežioti. Tad padaviau skelbimą į autoplius.lt ir štai atsirado pirkėjas, kad ir kaip bebūtų keista – iš Švedijos, tad mano „Žydroji strėlė“ iškeliavo į Skandinaviją. Džiaugiuosi, kad bent keliai ten geresni. Tikiuosi, ši gražuolė suteiks daug gražių akimirkų, tikiuosi, atiteko geram žmogui.

Kitą kartą papasakosiu apie naująjį šeimos narį „Disco“, bet jeigu planuosite pirkti STI, nedvejokite: tikrai verta. O aš tikrai nesakau STI „viso gero“, sakau „iki pasimatymo“.

GAZAS.LT komentaras

Šis automobilis vairuotojui teikia begalę malonumo, tačiau perkant tokį modelį reiktų kreipti dėmesį į keletą dalykų.

1. Sankaba – tai vienas dažniausiai nuo sportiško važinėjimo kenčiančių mazgų šiame modelyje.

2. Galiniai amortizatoriai. Tai visų „Impreza“ ir „Forester“ automobilių liga.

3. Sportiškai kieta pakaba ir sportinis važiavimas lemia dažnus sailenblokų keitimus.

4. Dažnai vartotojai skundžiasi dėl gendančių/užsikišančių langų apiplovimo purkštukų.

5. Nepaisant nedidelės ridos, dažnai šie automobiliai patiria daug išbandymų, todėl pirkdami itin atidžiai apžiūrėkite, dažnai tokie automobiliai yra pabuvoję kėbulinių darbų ceche.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius