Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Indian FTR 1200“: akidraska iš kitapus Atlanto

Žinote, kokia yra didžiausia problema, kalbant apie motociklus, pagamintus anapus didžiosios balos? Dauguma jų skirta vidurio amžiaus krizę išgyvenantiems piliečiams. Žinoma, yra ir išimčių, tačiau retas „žalias“ motociklininkas motociklizmo pradžiai renkasi, pavyzdžiui, sportsteriuką, su beveik 900 kub.cm. varikliu.
Temos: 1 Motociklas

Galia galiniam ratui, skirtingai nei dažnu atveju amerikietiškose čioperiuose, perduodama per grandinę. Vos pamatęs, kokiomis padangomis apmauti motociklo ratai, pamaniau, kad slystelėti su jomis bus vieni juokai. Klydau. Dunlop DT3-R, sukurtos specialiai FTR1200 modeliui, ant asfalto motociklą laiko kuo puikiausiai, tad kuo daugiau posūkių su FTR įveikiau, tuo labiau dingo baimė jį kur nors pamesti.

Nors motociklo sukuriama galia leidžia jo dinamika mėgautis ir ilgose tiesiose atkarpose – tiesiog nustatymuose pasirinkite Sport+Track režimą ir spėkite aukštinti pavaras bei sukti rankeną – akimirksniu pasieksite didžiausią autostraduose Lietuvoje leidžiamą greitį ir nė kiek neatsikvėpę nudumsiste toliau. Visgi vingiuotesnis keliukas yra šio motociklo stichija.

Visa saugumo elektronika, kuri jautri ir motociklo pasvyrimo kampui, padeda išvengti pavojingų situacijų ir išgebėja vairuotoją, nors posūkiuose jaučiamas švelnus galinio rato slystelėjimas. Tad saugokite vairuotjo pažymėjimą, nes jo praradimo riba, greitį viršijus daugiau kaip 30 km/val., pasiekiama pernelyg greitai.

„Indian“ siūlo net keturias šio motociklo versijas – Tracker, Rally, Sport ir Tour. Pagrindiniai skirtumai yra motocklo išvaizda – nudažymas, ratų pasirinkimas ir motociklo ekipuotė, kalbant apie Tour versiją, apkabinėtą kelioniniais krepšiais. Ilgesnę kelionę su šiuo motociklu pernai atlaikė Karolis Mieliauskas, tad klustelkite jo, kaip su tokiu nediduku degalų baku jam pavyko nulėkti net iki Vokietijos ir grįžti atgal. Nors pagalvojus apie lietuviškus atstumus, tas pilnu degalų baku nuvažiuojamas atstumas gal ir visai pakankamas. Juk važiuodami iki pajūrio vis tiek stojame bent jau kartą kavos, koldūnų Viduklėje ar dar kokių tikslų vedini.

„Indian su FTR1200“ žengė drąsų žingsnį ir pristatė motociklą, kurio pasaulis dar nematė, o JAV rinkoje pagrindiniai konkurentai „Harley–Davidson“ atsakymo kol kas neturi.

EICMA 2019 parodoje buvo pristatyas „Bronx“ modelis, kuris galėtų iš dalies būti jo konkurentas, tačiau gamyba dar nepradėta. HD išleido konkurentą BMW GS'ui – „Pan America 1250“, tad „Bronxo“ atkeliavimas į salonus gali užtrukti dar labiau. Be to HD produkcijos tiekimas dėl pandemijos ir ES taikomų muitų sutrikęs, tad panašu bent jau kol kas amerikietiškos svajonės vardas iš „Harley-Davidosn“ keičiasi į „Indian“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius