Dabar populiaru
Publikuota: 2009 liepos 14d. 11:22

15min.lt testas. „Fiat Bravo“ su naujuoju Multijet varikliu (nuotraukos)

Fiat Bravo Multijet
Fiat.com nuotr. / Fiat Bravo Multijet

Ilgai nerinkdamas žodžių pasakysiu trumpai: italai pagamino tiktai įdomų automobilį. Jei norite išsiskirti transporto masėje ir sumokėti palyginti nedidelę kainą, naujos kartos dyzelinis „Fiat Bravo“ jums tikrai patiks.

Tokie automobilių testai, pripažinsiu, yra subjektyvus dalykas. Juk negali tomis pačiomis sąlygomis automobilio lyginti su kito gamintojo analogišku gaminiu. Todėl natūralu, kad, bandydamas naujos kartos „Fiat“, rėmiausi tik pojūčiais ir prietaisų parodymais.

Dizainas
Kalbėdami apie „Fiat“ automobilius, net ir jų nevairuojantys, dažnai pripažįsta akivaizdų italų privalumą: prie dizaino tikrai gerai padirbėta. Todėl vieniems „Fiat Bravo“ primena „Alfa Romeo“, kitiems kosminį laivą. Tačiau rezultatas tas pats: automobilis savo linijomis tikrai traukia akį. Pasirinkę ryškesnę spalvą (mes bandėme vyšnių raudonumo), su šiuo automobiliu būsite pastebėti ir miesto spūstyse, ir automagistralėje.

Važiavimo malonumas
Iki šiol laikiausi nuomonės, kad dyzelinių variklių gamintojai dar neišnaudojo savo potencialo. Tobulinti benzininius jau regis nebėra kur. O štai dyzelio jėga didžiuojasi visi pažangiausi gamintojai. „Fiat“ tobulinamas Multijet dyzeliukas – puikus tokios pažangos pavyzdys. Dirba tyliai, važiuoja ekonomiškai ir dinamiškai. Testuodamas automobilį išvažinėjau visą baką degalų. Vidutinės sąnaudos, važiuojant ne itin taupiu režimu (kartais spustelėdavau iki dugno), svyravo tarp 5,4 ir 5,7 l/100 km. Kaip teigia gamintojai, važiuojant taupiu režimu, degalų sąnaudos gali sumažėti iki 4,6l/100 km.

„Fiat“ iš tikrųjų pastaruoju metu investuoja į ekologiją. Todėl tausojantiems gamtą vairuotojams įspūdį turėtų palikti ir Multijet variklių CO2 emisija – 120 g/km 2

Svarbus aspektas – „Fiat“ išsaugojo variklio galią, mažindamas variklio darbinį tūrį: 1,6 l Fiat dyzeliukas (105 arba 120 AG) važiuoja taip, kai važiuodavo 1,9 l darbinio tūrio agregatas.

Kitas malonus dalykas – tai pakabos darbas važiuojant per duobes ir automagistrale. Greitkelyje, netgi pasiekus 130 km/val greitį, nesigirdi triukšmų ir variklio riaumojimo. Važiavimas išties patogus. Kaimo vieškeliuose justi „Fiat“ pakabos standumas (tarkime, „Lancia“ truputėlį minkštesnė), bet tai irgi gerai: nebaisu ratu trinktelėti į kokią duobutę.

Ergonomika
„Fiat Bravo“ turėtų palikti neblogą įspūdį šeimos žmonėms. Tokios klasės automobilyje tikrai pakanka vietos ir priekyje, ir gale sėdintiems keleiviams. Bagažinės skyrius atrodo erdvus, nors, būsiu atviras, nebandžiau į jį įdėti vaikiško vežimėlio.

VIDEO: SPOT FIAT BRAVO WITH SCHUMACHER Y RAIKKONEN

Vairuotojams (ypač, manau, moterims), labai patiks dideli šoninio vaizdo veidrodėliai ir naujios kartos automatinė 6 pavarų dėžė dualogic. Ši technologija leidžia važiuoti iškart abiem režimais: ir automatiniu, ir rankiniu-mechaniniu.

Bent jau man prie pavarų dėžės iš pradžių reikėjo priprasti. Todėl pavaras junginėjau rankiniu būdu. Tačiau, pavažinėjęs dieną kitą, susigyvenau ir su „automatu“. Tiesa, persijungiant pavaroms juntamos trumpos pauzelės, tačiau, ypač mieste, tai daugiau patogumas nei trūkumas. Kita vertus, tereikia perprasti pavarų dėžės dinamikos logiką, ir tapsite nepavejamas.

Apskritai, sėdėsena šiame automobilyje labai patogi. Kelių šimtų kilometrų atstumą įveiksite tikrai nepavargę. Ranktūriai, kelių zonų kondicionierius, stilingas vairas - visa tai tik dar kelios malonios smulkmenios, kurių nesitiki, lipdamas į tokios klasės automobilį.

Vidutinė tokio automobilio kaina (priklausomai nuo komplektacijos) - nuo 45 900 iki 71 200 litų.

Automobilio prezentaciją rasite čia.

 

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Mados infekcija

Eurovizija 2018

Euromaster

„Susitikime lauke“

Parašykite atsiliepimą apie Gazas