-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 12 01

2010 m. Europos metų automobilis – „VW Polo“

2010 m. Europos metų automobiliu buvo pripažintas naujasis „Volkswagen Polo“. Jį renginyje balsuoti pakviesti žemyno žiniasklaidos atstovai įvertino geriau nei šešis kitus į finalinį septynetą atrinktus modelius.
2010 m. Europos metų automobilis – „VW Polo“
2010 m. Europos metų automobilis – „VW Polo“ / Gamintojo nuotr.
„VW Polo“ surinko 347 balus ir vos dešimčia pranoko antroje vietoje likusį „Toyota IQ“ mažylį, pelniusį 337 taškus. Trečiąją vietą rinkimuose užėmė naujoji „Opel Astra“ – gerokai mažiau, 221 balas. Toliau išsirikiavo: nedidelis čekų padidinto pravažumo „Škoda Yeti“ (158 taškai), naujoji „Mercedes-Benz E“ klasės karta (155 tšk.), „Peugeot 3008“ vienatūris (144 tšk.) bei naujasis „Citroen C3 Picasso“ (113 tšk.). 59 žiniasklaidos atstovai 7 konkurso finalininkus atrinko iš pradinio 33 automobilių sąrašo. Po pirminės atrankos už borto liko šie modeliai: Bene labiausiai Europoje pripažįstamus rinkimus organizuoja „Auto” (Italija), „Autocar” (Jungtinė Karalystė), „Autopista” (Ispanija), „Autovisie” (Olandija), „L’Automobile Magazine” (Prancūzija), „Stern” (Vokietija) ir „Vi Bilagre” (Švedija), tačiau balso teisę turi 23 žemyno šalių žurnalistai. Konkurso finalininkai išrenkami paprastu balsavimu, o finalininkai vertinami atidžiau. Kiekvienas komisijos narys turi teisę paskirstyti 25 taškus, skirdamas juos ne mažiau nei 5 modeliams, ne daugiau nei 10 vienam, o didžiausią savo įvertį – tik vieninteliam automobiliui. Europos metų automobiliu gali tapti modeliai, pradėti gaminti per 12 mėnesių laikotarpį iki balsavimo. Jie nebūtinai turi būti pagaminti šiame žemyne, tačiau čia privalo būti parduodami bent penkiose šalyse. Be to, gamintojas turi parduoti bent 5 000 šio modelio mašinų. 2009 m. Europos metų automobiliu buvo pripažintas „Opel Insignia“. Antrąją vietą tuomet užėmė „Ford Fiesta“, trečiąją – „VW Golf“. 2008 m. apdovanojimą pelnė „Fiat 500“, 2007 m. – „Ford S-Max“, 2006 m. – „Renault Clio“, 2005 m. – „Toyota Prius“, 2004 m. – „Fiat Panda“, 2003 m. – „Renault Megane“, 2002 m. – „Peugeot 307“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius