Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 07 24

„Aston Martin“ dairosi į „Toyota“ variklius

Visai neseniai „Aston Martin“ pranešė, kad dėl Europos Sąjungos keliamų taršos reikalavimų, jie ruošiasi mažinti savo variklių darbinį tūrį. Panašu, kad britai patys nežada kurti mažųjų variklių. Jie skolinsis juos tiesiai iš „Toyota“.
Lexus ir Aston Martin viename garaže
Lexus ir Aston Martin viename garaže

Šiuo atveju, kalba eina apie V8 ir V10 „Toyota“ gamybos variklius, kuriuos naudoja „Lexus“. „Aston Martin“ dėmesį traukia į „Lexus LFA“ modelį montuotas 4,8 l V10, rankomis surenkamas ir aukštus sūkius labai mėgstantis variklis. Tačiau „Toyota“ šio savo kūrinio gali ir neskolinti. Juk tai – geriausias „Toyota“ turimas sportinis variklis.

Bet nereikėtų stebėtis šių dviejų automobilių gamintojų dialogu. Jau kur kas seniau „Aston Martin“ susitarė su „Toyota“ dėl IQ modelio „gamybos“. Šis susitarimas buvo pasirašytas dėl tų pačių taršos mažinimo reikalavimų. Todėl nenuostabu, kad „Aston Martin“ neieško naujų draugų, o nori tęsti bendradarbiavimą su „Toyota“.

Šie automobilių gamintojai bendrauja ir lenktynių trasoje. Abiejų kompanijų generaliniai direktoriai prisipažino, kad jiems malonu vienas kitą sutikti lenktynių trasoje. O šių metų Le Mano 24 valandų lenktynėse, „Lexus“ ir „Aston Martin“ automobiliai vairuojami šių kolegų, glaudėsi viename garaže.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius