Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 08 28

„Audi“ atnaujino prekinį ženklą

Keturiais žiedais savo modelius žymintis gamintojas nusprendė atnaujinti visiems gerai pažįstamą prekinį ženklą – tuo siekiama pagyvinti kompanijos įvaizdį ir paminėti „Audi“ įkūrimo šimtmetį.
„Audi“ atnaujino prekinį ženklą
„Audi“ atnaujino prekinį ženklą / Gamintojo nuotr.
Atnaujintas ženklas bus iškilesnis, atrodys labiau chromuotas. Gamintojo vardas šalia keturių žiedų taip pat sulaukė pokyčių – pritaikytas naujas šriftas ir pavadinimas, kitaip nei iki šiol puikavesis per vidurį, perkeltas į kairę pusę. „Audi“ prekinis ženklas, sudarytas iš keturių žiedų, simbolizuoja automobilių kūrėjų uniją. Kompanijos sukūrimo pradžioje įvyko susijungimas, kurio metu jėgas sutelkė „Audi“, DKW, „Horch“ ir „Wanderer“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius