Dabar populiaru
Publikuota: 2009 rugpjūčio 28d. 10:17

„Audi“ atnaujino prekinį ženklą

„Audi“ atnaujino prekinį ženklą
Gamintojo nuotr. / „Audi“ atnaujino prekinį ženklą

Keturiais žiedais savo modelius žymintis gamintojas nusprendė atnaujinti visiems gerai pažįstamą prekinį ženklą – tuo siekiama pagyvinti kompanijos įvaizdį ir paminėti „Audi“ įkūrimo šimtmetį.

Atnaujintas ženklas bus iškilesnis, atrodys labiau chromuotas. Gamintojo vardas šalia keturių žiedų taip pat sulaukė pokyčių – pritaikytas naujas šriftas ir pavadinimas, kitaip nei iki šiol puikavesis per vidurį, perkeltas į kairę pusę. „Audi“ prekinis ženklas, sudarytas iš keturių žiedų, simbolizuoja automobilių kūrėjų uniją. Kompanijos sukūrimo pradžioje įvyko susijungimas, kurio metu jėgas sutelkė „Audi“, DKW, „Horch“ ir „Wanderer“.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Gazas