Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 04 09

„Audi“ atnaujino TT modelius (nuotraukos)

Atnaujintais modeliais vokiečių gamintojai greičiausiai pradės prekiauti vasarą.
„Audi TT“
„Audi TT“ / Gamintojoj nuotr.

Pažvelgę į nuotraukas suprantame, kad gamintojai ne itin prakaitavo keisdami išorę. Matomai pakeistas priekinis buferis, chromuotas rėmelis puošia rūko žibintus, o priekinėse lempose – 24 diodai. 

Atnaujinta TT turės tris variklius: benzininiai 1,8 l TFSI su 160 AG (250 Nm), 2 l TFSI su 211 AG (350 Nm) ir dyzelinis 2 l TDI, išvystantis 170 AG (350 Nm). 100 km/val. greitį 2 l variklį su automatine pavarų dėže ir visų ratų varoma pavara turintis automobilis pasieks per 5,6 sek. Tokio paties variklio, bet su mechanine pavarų dėže ir priekiniais varomais ratais – per 6,4 sek. Rezultatai džiugina, nes senesnis modelis su V6 3,2 l („S-tronic“) varikliu 100 km/val. greitį pasiekdavo per 5,7 sek.

Modelis su 1,8 l TFSI varikliu bus varomas tik priekiniais ratais, turės 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Automobiliai su dviejų litrų varikliais bus varomi priekiu, o už papildomą kainą galima įsigyti visais ratais varomą TT bei pasirinkti pageidaujamą mechaninę ar automatinę („S-tronic“) pavarų dėžę. Turbodyzeliniai varikliai bus komplektuojami tik su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. Beje, gamintojai pakabą paliko nepaliestą. Kainuos, palyginti su senesniais modeliais, nesikandžios: 200 eurų didesnės.

Vokiečių taip pat nepamiršo atnaujinti TTS ir TT RS, tačiau tik paviršutiniškai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius