„Audi R8 V12 Tdi" naujovės neapsiriboja šauniu varikliu. Viduje vairuotojas gali pasirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų - lenktynių, dinaminį ar sportinį. Priklausomai nuo pasirinkimo, pakeičiami pakabos ir reakcijos į akceleratoriaus paspaudimą nustatymai. Be to, kiekvienu atveju prietaisų skydelis apšviečiamas vis kita spalva.
Deja, spėjama, kad 2010 metais pasirodysiantis pardavimui skirtas modelis teturės V8, o ne V12, dyzelinį variklį. Laikoma, kad 1000 niutonmetrų tokiam automobiliui jau kiek per daug, o patogi ir ilgaamžė pavarų dėžė šiam agregatui būtų tiesiog per brangi.
2008 01 15
„Audi“ pristatė dyzelinį „R8 V12 TDi“ modelį
Kaip jau buvome įspėję, „Audi" Detroito automobilių parodoje JAV pristatė įspūdingo „R8" kupe variantą su 12 cilindrų turbodyzeliniu varikliu. Automobilio gale sumontuota širdis išvysto 500 arklio galių bei pasiekia net 1000 niutonmetrų sukimo momentą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą