„Euro NCAP" atstovai teigia, jog nuo 2009 metų siekiama palikti vieną bendrą vertinimo sistemą t.y. panaikinti iki šiol atskirai egzistuojančius suaugusiųjų, vaikų bei pėščiųjų saugumo testus. Pranešama, jog automobilių gamintojai jau kuris laikas gauna aukščiausius įvertinimus už suaugusiųjų keleivių saugumo testus, tačiau per mažai dėmesio skiria pėščiųjų saugumo testams.
„Euro NCAP" duomenys rodo, jog geriausiai pėščiųjų saugumo testuose šiai dienai yra pasirodęs prancūzų gamintojų „Citroen C6", o blogiausius rezultatus pasiekę tokie automobilių modeliai kaip „Huyndai Santa Fe", „Chrysler Voyager" bei „Jeep Grand Cherokee". Šio tipo testai yra atliekami simuliacijos metu, kai automobilis važiuoja 40 kilometrų per valandą greičiu.
Taip pat „Euro NCAP" planuoja pradėti bandymus, kurių metu būtų stebima keleivio kaklo sužalojimo galimybė. Už sistemas, kurios padėtų išvengti tokio tipo sužalojimų, planuojama skirti papildomų saugumo įvertinimo balų.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą