Anot vokiečių gamintojų, modeliai turės skirtingas hibridines sistemas. 7 klasės limuzine bus montuojamas supaprastintas elektros ir vidaus degimo variklio derinys. Elektinis motoras veiks automobiliui riedant bei stabdant. Tuo tarpu X6 turės pilnavertę hibridinę sistemą, padėsiančią judėti tik elektros variklio pagalba.
Abi koncepcijos pristatytos šių metų Detroito automobilių parodoje išsiskiria specialiais užrašais išmargintais kėbulais. 2009 m. BMW 7 versijos pagrindu sukurta koncepcija turi 4,4 l darbinio tūrio V8 tipo variklį, išvystantį 400 AJ galią ir 609 Nm sukimo momentą. Elektrinis variklis turi 20 AJ ir įspūdingus 210 Nm. Įprastinio, tokį benzininį variklį turinčio BMW vidutinės kuro sąnaudos siekia 11,4 l, o hibridinė versija naudos 15 % mažiau degalų. Energija elektriniam motorui bus tiekiama iš ličio jonų elementų. Stabdymo metu sukuriama energija papildys baterijų atsargas.
Kiek mažiau informacijos skelbiama apie „BMW X6 Active Hybrid” koncepciją. Tikimasi, jog automobilis turi 4,4 l V8 variklį, tokį, koks yra montuojamas į 7 klasės sedaną. Anot vokiečių gamintojų, hibridinė X6 versija kuro turėtų sunaudoti 20 % mažiau.
BMW 7 ir X6 „Active Hybrid” versijos automobilių prekybos salonus turėtų pasiekti šių metų pabaigoje.
„BMW 7 Active Hybrid” koncepcija„BMW X6 Active Hybrid” koncepcija
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą