Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujas BMW patentas: elektrinis turbokompresorius

Dviejų turbokompresorių technologija, naudojama 335i modelyje
Gamintojo nuotr. / Dviejų turbokompresorių technologija, naudojama 335i modelyje
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Anksčiau interneto platybėse buvo pasklidę gandai apie BMW ketinimus naudoti elektrinius turbokompresorius, tačiau dabar aiškėja, jog vokiečiai, dar visai neseniai įžengę į „turbo erą“, su šia mintimi sparčiai juda į priekį.

Kas yra „elektrinis turbokompresorius“? Įprasti turbokompresoriai, ypač didesni, turi savybę vėluoti. Tiksliau sakant, paspaudus akceleratorių esant žemiems variklio sūkiams, jaučiama „duobė“, automobilis netraukia taip, kaip norėtųsi, o po kelių akimirkų ar sekundžių (priklausomai nuo turbinos dydžio), įsisukusi sparnuotė orą į degimo kameras paduoda reikiamu slėgiu.

Elektrinis turbokompresorius turės nedidelį varikliuką, kuris, paspaudus akceleratoriaus pedalą, automatiškai išsuks turbinos ašelę, o tai panaikins vadinamąją „turbo duobę“ (liaudyje, tarp automobilių entuziastų šis reiškinys vadinamas „lagu“).

Tačiau ši technologija suteiktų daug daugiau naudos: tai padidintų variklių efektyvumą, suteiktų jiems didesnį optimalios galios diapazoną.

Taigi, elektrinis turbokompresorius, kurį BMW galbūt planuoja montuoti jau netolimoje ateityje, galėtų debiutuoti 2014-ųjų naujos kartos M3 modelyje, nors konkrečiai, koks automobilis pristatys šią sistemą, neatskleidžiama.

Šia įtaisas įdomus dar ir tuo, kad kai elektros varikliuko darbo nereikia, jis tampa generatoriumi ir kaupia energiją, taip gaunama dviguba nauda.

Kaip manote, ar tai – tinkamas BMW žingsnis į priekį? O gal kompanija rizikuoja prarasti mechaninių komponentų patikimumą, keisdama juos valdomais elektra?

Komentarai
Temos turbina, BMW
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas