Dabar populiaru
Publikuota: 2009 gruodžio 25d. 09:30

„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina

„Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina
Gamintojo nuotr. / „Bugatti 16C Galibier“ gamyba – vis labiau tikėtina

Šių metų rugsėji pristatyta „Bugatti 16C Galibier“ koncepcija greičiausiai bus gaminama. Tai liudija faktas, jog kompanija patentavo naujojo modelio formas bei išvaizdą.

Manoma, kad šis ketverių durų sedanas-kupė pakeis dvivietį „Bugatti Veyron“, kurio gamybą ketinama baigti jau 2012 m. Panašu, kad vieno greičiausių pasaulyje automobilių įpėdinis bus pastebimai santūresnis. „Bugatti 16C Galibier“ koncepcijoje sumontuotas pirmtako 8,0 l W16 tipo variklis, tačiau jo galia sumažinta nuo 1 000 AG iki 800 AG. Be to, teigiama, kad specialiai „Veyron“ sukurta dvigubos sankabos pavarų dėžė bus pakeista įprasta 8 laipsnių automatine greičių dėže. Manoma, jog toks automobilis išvystys per 350 km/val. greitį. Neatmetama galimybė, kad „Bugatti 16C Galibier“ būtų gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir kitas „Volkswagen“ grupės flagmanas – „Bentley Mulsanne“. Naujasis prancūzų modelis turėtų kainuoti tiek pat, kiek ir „Veyron“ - nuo 900 tūkst. svarų sterlingų (apie 3,5 mln. litų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera

Video

20:17
01:09
02:13

Dabar tu gali

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie Gazas