Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2009 09 03

Charizmatiškas, pažangus ir šiuolaikiškas naujasis Mercedes-Benz E-klasės universalas (nuotraukos)

2009 m. lapkritį pasirodys dar vienas charizmatiškas Mercedes-Benz E-klasės šeimos narys universalo kėbulu, teigiama pranešime spaudai.
Charizmatiškas, pažangus ir šiuolaikiškas naujasis Mercedes-Benz E-klasės universalas
Charizmatiškas, pažangus ir šiuolaikiškas naujasis Mercedes-Benz E-klasės universalas / Gamintojų nuotr.

Kaip sedane ir kupė, universalo modelyje puikiai dera unikali konstrukcija bei aukščiausio lygio sauga, komfortas, kokybė ir praktiškumas. Kartu su naująja E-klase debiutuoja daugybė techninių inovacijų, kurių neturi nė vienas šios klasės automobilis – nuo snūduriavimo nustatymo sistemos iki automatinio avarinio stabdymo, kai susidūrimas yra neišvengiamas. Nuo automatinės žibintų valdymo sistemos Adaptive Highbeam Assist iki aktyvaus „Active Bonnet“ variklio gaubto, užtikrinančio didesnę apsaugą pėstiesiems. Pneumatinė galinė pakaba su automatiniu aukščio valdymu bei adaptyvine amortizatorių sistema - standartinėje įrangoje. Be to, siūlomos unikalios bagažo skyriaus valdymo funkcijos.

E-klasės universalas laikomas aktyvų gyvenimo būdą atspindinčio, aukščiausios klasės universalų segmento, atsiradusio daugiau nei prieš 30 metų, pradininku. Nuo pirmojo universalo pasirodymo 1977 m., daugiau nei vienas milijonas klientų mėgaujasi šiuo prabangiu ir funkcionaliu Mercedes-Benz modeliu. Šią sėkmės istoriją lemta tęsti ir penktajai E-klasės universalų kartai, kuri seka sedaną lydėjusios sėkmės pėdomis. Pasirodęs Europoje vos 2009 m. pavasarį, tų pačių metų gegužę E-klasės sedanas jau pirmavo šiame rinkos segmente. Šiuo metu jau parduota apie 40.000 naujų E-klasės modelių.

2009 m. žurnalo „Auto Bild“ surengti automobilių dizaino rinkimai, kuriuose dalyvavo sedanas ir kupė, atspindi skaitytojų vertinimus E-klasės požiūriu: daugiau nei 100.000 šio Vokietijos automobilistų žurnalo skaitytojų išrinko keturių durų modelį gražiausiu automobiliu pasaulyje, tuo tarpu dviejų durų modelis užėmė pirmąją vietą kupė-kabrioleto kategorijoje.

E-klasės universalas laikomas aktyvų gyvenimo būdą atspindinčio, aukščiausios klasės universalų segmento, atsiradusio daugiau nei prieš 30 metų, pradininku.

Dizainas: išskirtiniai Mercedes E-klasės stilistiniai elementai ir požymiai

Naujasis universalas palieka atletiško ir praktiško, efektingo ir saugaus automobilio įspūdį. Skiriamasis dizaino bruožas – naujasis Mercedes stilius, kiek anksčiau debiutavęs S ir C klasėse, kuris išsiskiria įgaubtų ir lygių paviršių žaismu, įrėmintu dinamiškais kontūrais ir išryškintomis briaunomis.

Vaizdas iš šono atskleidžia daugybę naujų elementų, nepaliekančių abejonės dėl naujojo universalo identiteto. Dėl žvilgių, juodos spalvos apdailos detalių statramsčiai tarsi susilieja, todėl šoniniai langai atrodo lyg viena visuma. Nuo subtilaus priekinio statramsčio einanti nuožulni arka iki išraiškingos stogo linijos ir žemyn smailėjančio galinio statramsčio, remiasi į atletišką universalo pečių liniją. Akį traukia durelių slenksčio konstrukcija – centre jis atrodo vizualiai mažesnis, tačiau link ratų arkų virsta ryškiu kontūru, taip akcentuodamas išraiškingą šoninės dalies sprendimą, kurį dar labiau pabrėžia raumeninga iškili linija, besitęsianti per galinį sparną.

Formuodami galinę kėbulo dalį, Mercedes konstruktoriai stengėsi akcentuoti ypatingą naujojo modelio praktiškumą. Todėl buvo išryškintos horizontalios linijos: galinių žibintų juostą ir galinių durelių chromuotą rankeną. Naujieji galiniai žibintai su šviesos diodais sudaryti iš dviejų dalių, todėl vizualiai prasitęsia ir susijungia šoninę plokštumą su galiniu dangčiu. Bet kuriuo paros metu šie žibintai išskiria E-klasės universalą iš automobilių srauto. Tai didžiausias universalas prabangių automobilių segmente, ir šis faktas nekelia jokių abejonių.

Praktiškumas: išskirtinis bagažo skyriaus talpumas, funkcionalumas bei valdymo paprastumas

Ypatinga bagažo skyriaus funkcija – standartinėje įrangoje siūloma EASY-PACK sistema su galimybė automatiškai atidaryti bagažo skyriaus dureles naudojant užvedimo raktelį ar paspaudus rankenėlę, jei automobilį reikia pakrauti iš galo. Su pažangia „greitojo sulankstymo“ sistema, dar paprasčiau nulenkti galinių sėdynių atlošus žemyn; nebereikia reguliuoti ar nuimti nei galvos atramų, nei galinių sėdynių atlošų. Dvi atlošų sekcijos žemyn nulenkiamos patraukiant rankenėlę – taip gaunama horizontali plokštuma. Dar viena patogi savybė – atskirai nulenkiami sėdynių atlošai, dėl to keleiviai ant galinės sėdynės gali sėdėti net ir tada, kai transportuojami ilgi ir masyvūs kroviniai. Atlošų sekcijas taip pat galima patogiai reguliuoti ir nulenkti žemyn iš šono. Be to, dabar daug patogiau naudoti bagažo skyriaus dangtį ir krovinių prilaikymo tinklą, kuris standartiškai tvirtinamas ties langų linija, kad jį būtų paprasta uždėti ir nuimti įvairiose padėtyse. 

Naujasis E-klasės universalas su įspūdinga iki 1950 litrų bagažo skyriaus talpa, diktuoja standartus savo klasėje (ilgis/plotis/aukštis: 4895/1854/1471 mm). Kiti praktiški sprendimai naujajame automobilyje - bagažo skyriaus angos išmatavimai ir forma, bagažo skyriaus slenksčio padėtis ir maksimalus bagažo skyriaus ilgis - demonstruoja Mercedes-Benz inžinierių kompetenciją kuriant ir konstruojant  automobilius universalo kėbulu.

Standartinėje automobilio įrangoje siūloma ši bagažo skyriaus valdymo sistema: automatiškai atidaromas ir uždaromas EASY-PACK  bagažo skyriaus dangtis bei sudedamas EASY-PACK bagažo skyriaus dugnas. Pastarasis elementas ypač padidina bagažo skyriaus naudingąjį aukštį. Dugną galima pakelti ir įtvirtinti įvairiose padėtyse. Standartinėje įrangoje taip pat siūlomas EASY-PACK bagažo skyriaus dangtis su krovinį prilaikančiu tinkleliu. Kai bagažo skyriaus dangtis yra ištrauktas visu ilgiu, jį galima užkabinti ant elektriniu būdu valdomų laikiklių galinėse atramose. Atidarius galines dureles, bagažo skyriaus dangtis automatiškai atitraukiamas, kad būtų patogu pakrauti ir iškrauti daiktus. Papildomai užsakoma nulenkiama bagažo skyriaus sėdynė – taip pat unikali savybė šiame automobilių segmente.

Sauga: devynios saugos oro pagalvės standartinėje įrangoje bei pažangios pagalbinės vairuotojo sistemos

Mercedes-Benz su naująja E-klase dar labiau sustiprino lyderio pozicijas saugumo srityje. Apie tuziną naujų ir patobulintų pagalbinių vairuotojo sistemų padeda išvengti nelaimingų atsitikimų ar sušvelninti jų pasekmes. Standartinėje įrangoje komplektuojama ATTENTION ASSIST snūduriavimo nustatymo sistema. Papildomai pasirenkamos DISTRONIC PLUS atstumo kontrolės sistema ir PRE-SAFE® stabdžių sistema, užtikrina dalinį arba pilną automobilio stabdymą. Pirmą kartą PRE-SAFE® sistema naudoja artimojo nuotolio radarų, įmontuotų priekiniame buferyje, siunčiamą informaciją, kad likus kelioms sekundės dalims iki susidūrimo būtų įtempti priekinių sėdynių saugos diržai – taip sumažinama smūgio metu vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio patiriamos apkrovos.

Standartinėje įrangoje siūlomos devynios saugos oro pagalvės, keturi saugos diržų įtempikliai su įtempimo jėgos ribotuvais ir NECK-PRO vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio galvos atramų sistema, reaguojanti į avarinę situaciją. Dabar naujosios E-klasės saugumo įrangos paketas yra dar gausesnis nei pirmtako. Pažangiausios, per kelias sekundės dalis išsiskleidžiančios oro pagalvės: dvi prisitaikančios saugos oro pagalvės vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui, kelių zonos oro pagalvė vairuotojui, dvi šoninės oro pagalės priekinių sėdynių atlošuose bei dvi masyvios saugos oro užuolaidos, šoninio smūgio metu išsiskleidžiančios tarp priekinės ir galinės atramų. Pirmą kartą vartotojams siūlomos ir dubenį saugančios oro pagalvės sėdintiesiems priekyje. Šoninio susidūrimo metu jos sumažina liemens ir dubens sričiai tenkančią smūgio jėgą.

Papildomai galima užsisakyti šonines saugos oro pagalves gale sėdintiems keleiviams. Dar viena naujovė – Mercedes-Benz papildomai siūlomi, automatiškai prisitaikantys saugos diržų jėgos įtempimo ribotuvai gale sėdintiems keleiviams. Šie ribotuvai prisitaiko pagal keleivio sėdėsena ir svorį. Po naujojo universalo oficialaus debiuto, jėgos įtempimo ribotuvai bus montuojami ir E-klasės sedano modeliuose.

Apie tuziną naujų ir patobulintų pagalbinių vairuotojo sistemų padeda išvengti nelaimingų atsitikimų ar sušvelninti jų pasekmes.

Pakaba: galinė pakaba su automatiniu aukščio valdymu montuojama standartinėje įrangoje

Išskirtinį komfortą ilgose kelionėse užtikrina naujos konstrukcijos DIRECT CONTROL pakaba su adaptyvine amortizatorių sistemą. Dėl galinės pakabos su automatiniu aukščio valdymu, universalas visada išlieka tame pačiame aukštyje, net ir tada, kai yra pilnai pakrautas. Universalo pakabos konstrukcija buvo pritaikyta patobulintai kėbulo geometrijai, kiek pakoregavus amortizatorių ir stabilizatorių parametrus. Dabar automobilis tapo ne mažiau manevringas nei sedanas.
 
Varikliai: gerokai mažesnės kuro sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekiai

Naujieji varikliai ir daugybė papildomų priemonių (aerodinaminės savybės, svoris, elektros energijos valdymas ir kitos)  leido ženkliai sumažinti universalo kuro sąnaudas ir išmetamųjų dujų kiekį. Vienas geriausių pavyzdžių – E 250 CDI variklis su 150 kW galia ir 500 Nm sukimo momentu, kurio vidutinės kuro sąnaudos yra vos 5,7 litrai 100 km, o CO2 emisija – 150 g/1 km. Naujasis universalas pradžioje bus siūlomas su penkiais varikliais, išvystančiais nuo 125 kW/170 AG iki 285 kW/388 AG. Nors darbinis tūris tapo mažesnis, patobulinti naujieji varikliai yra galingesni nei jų pirmtakai, o kuro sąnaudų rodikliai yra išties įspūdingi – anksčiau panašiais rodikliais galėjo pasigirti tik kompaktiškų automobilių segmentas. Šiuos rodiklius lėmė inovacijų, tokių kaip moderni tiesioginio kuro įpurškimo sistema, diegimas E 350 CGI BlueEFFICIENCY benzininiame modelyje. Išskirtines keturių cilindrų CDI variklių savybes įtakoja naujos konstrukcijos aukšto slėgio purkštukai ir dviejų lygių turbinos. Visi varikliai atitinka aukščiausius EU5 standarto emisijų reikalavimus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius