Pirmuoju šią technologiją naudosiančiu modeliu taps „Mercedes-Benz S 400 BlueHybrid", kurio gamyba turėtų prasidėti jau 2009 metais. Automobiliui reikės 7,9 l benzino 100 km kelio, o anglies dvideginio į aplinką bus išmetama 190 g/km. Variklio galia sieks 299 AG, sukimo momentas - 375 Nm. Maksimalus automobilio greitis - 250 km/val., o 100 km/val. greitis pasiekiamas per 7,3 sek.
Pagrindinis ličio jonų baterijų pranašumas prieš šiuo metu hibridiniuose automobiliuose naudojamas pagamintas iš nikelio - mažesni matmenys ir didesnė talpa. Be to, „Daimler" naująją bateriją integruos į klimato kontrolės sistemą, kas užtikrins dar ilgesnį ir sklandesnį jos darbą.
Ateityje kompanija tikisi gaminti ir dar ekologiškesnį „S 300 BlueTec Hybrid" modelį, kuriame bus ne benzininis, o dyzelinis variklis.
2008 03 02
„Daimler“ įvaldė ličio jonų technologiją
„Daimler" kompanija, kuriai priklauso „Mercedes-Benz" prekės ženklas, paskelbė pasiekusi didelį proveržį ličio jonų technologijų panaudojimo automobiliuose srityje. Įmonė tvirtina, jog taps pirmąja panaudojusia ličio jonų baterijas serijinėje hibridinių automobilių gamyboje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą