Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2008 03 02

„Daimler“ įvaldė ličio jonų technologiją

„Daimler" kompanija, kuriai priklauso „Mercedes-Benz" prekės ženklas, paskelbė pasiekusi didelį proveržį ličio jonų technologijų panaudojimo automobiliuose srityje. Įmonė tvirtina, jog taps pirmąja panaudojusia ličio jonų baterijas serijinėje hibridinių automobilių gamyboje.
„Daimler“ įvaldė ličio jonų technologiją
„Daimler“ įvaldė ličio jonų technologiją / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 Technologijos
Pirmuoju šią technologiją naudosiančiu modeliu taps „Mercedes-Benz S 400 BlueHybrid", kurio gamyba turėtų prasidėti jau 2009 metais. Automobiliui reikės 7,9 l benzino 100 km kelio, o anglies dvideginio į aplinką bus išmetama 190 g/km. Variklio galia sieks 299 AG, sukimo momentas - 375 Nm. Maksimalus automobilio greitis - 250 km/val., o 100 km/val. greitis pasiekiamas per 7,3 sek. Pagrindinis ličio jonų baterijų pranašumas prieš šiuo metu hibridiniuose automobiliuose naudojamas pagamintas iš nikelio - mažesni matmenys ir didesnė talpa. Be to, „Daimler" naująją bateriją integruos į klimato kontrolės sistemą, kas užtikrins dar ilgesnį ir sklandesnį jos darbą. Ateityje kompanija tikisi gaminti ir dar ekologiškesnį „S 300 BlueTec Hybrid" modelį, kuriame bus ne benzininis, o dyzelinis variklis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos