-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti
2012 08 03

Dar daugiau „Opel Insignia” versijų su „SuperSport” pakaba

„Opel“ pirmą kartą aukštos klasės važiuoklę „SuperSport“ pradėjo naudoti vidutinės klasės, priekiniais ratais varomai „Insignia“, teigiama „Opel“ pranešime spaudai.
„Opel Insignia Biturbo“
„Opel Insignia Biturbo“ / Gamintojo nuotr.
  • Priekiniais ratais varoma „Insignia“ dabar su geresnėmis valdymo savybėmis „SuperSport“ pakabos dėka
  • Dar du „Insignia“ variantai su specialiu važiuoklės komplektu
  • „HiPerStruts“, „Brembo“ stabdžiai ir OPC komplektas

Dvi benzininės ir viena dyzelinė priekiniais ratais varomos „Insignia“ dabar turės važiuoklės komplektą į kurį įeina „HiPerStruts” („High Performance Struts”) pakaba, „Brembo” stabdžiai ir yra pritaikyta prie OPC („Opel Performance Center”) savybių. Tokia važiuoklė anksčiau buvo galima tik sportiškame „Insignia OPC” modelyje ir visų ratų varomuose „Insignia“ variantuose, kuriuose visuomet montuojamas stabilumą ir trauką užtikrinantis bei elektroniniu būdu valdomas riboto praslydimo diferencialas (Limited Slip Differentials (e-LSD). Dabar tokia važiuoklė gali būti užsakoma su priekiniais ratais varomu 2,0 l 118 kW/160 AG turbodyzeliniu variantu ir 2,0 l 162 kW/220 AG benzininiu varikliu su turbina.

Papildomai užsakoma „SuperSport“ važiuoklė kartu su „FlexRide“ važiuoklės sistema, kuri automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų, valdymo ir droselio parametrų bei siūlo tris skirtingus važiavimo režimus („Standard”, „Tour” ir „Sport”) kainuos daugiau nei 10 tūkst. litų (2930 eurų, rekomenduojama kaina Baltijos šalyse su mokesčiais).

„SuperSport“ važiuoklė su „HiPerStruts” pakaba priekyje yra komplektuojama su labai efektyviais „Brembo” stabdžiais. Šiuos stabdžius sudaro 355x32 mm dydžio išgręžti diskai, keturi stūmokliai, didelio atsparumo aliuminio diskai ir aukštos kokybės stabdžių trinkelės.

„HiPerStrut” pakaba, kuri pirmą kartą buvo panaudota aukštos klasės techninių galimybių „Insignia OPC”, parodė didžiulę pažangą, lyginant su įprasta, priekinę „MacPherson” pakabą turinčia „Insignia”. Tai didina valdymo galimybes esant sausai ar drėgnai kelio dangai bei leidžia didesniu greičiu įveikti posūkį.

Nors pakaboje yra tie patys tvirtinimo taškai kaip ir kitose „Insignia“, konstrukcijoje padaryti šarnyro pakeitimai, sumažinę pasvyrimo kampą nuo 13 iki 9 laipsnių, taip pat sutrumpinę velenėlio ilgį 23 milimetrais, iki 44 milimetrų. Kiekvienas šių pakeitimų  leidžia vairuotojui geriau panaudoti „Insignia“ potencialą.

Sumažintas šarnyrų kampas reiškia mažesnį ratų išvirtimą, kuris leidžia padangai posūkiuose geriau kontaktuoti su kelio paviršiumi, tad praslydimo galimybė mažėja. Mažesnis šarnyro velenėlio ilgis gerokai sumažina sukamojo momento perdavimo laiką ir padidina vairavimo kokybę.

Nuo pat debiuto pradžios 2008 m., „Insignia“ pelnė daugybę nacionalinių bei tarptautinių apdovanojimų, tarp kurių yra ir prestižinis metų automobilio prizas – „Car of The Year Award 2009“. Ekspertų įvertinimai atsispinti ir klientų poreikiuose – nuo 2008 iki 2012 metų šio flagmano jau parduota daugiau nei pusę milijono.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius