Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Paryžius 2012. Dvivietis sportinis „Jaguar F-Type“ aliuminio kėbulu žengia į „Porsche“ teritoriją

„Jaguar F-Type“ kabrioletas
Gamintojo nuotr. / „Jaguar F-Type“ kabrioletas
Šaltinis: Specialiai GAZAS.LT iš Paryžiaus
0
A A

Nepaisant to, kad pirmosios sportinės kupė nuotraukos žiniasklaidai nutekėjo dar prieš „F-Type“ debiutą, jo išvaizda apstulbino visus, susirinkusius į žymiojo skulptoriaus Rodino muziejų Paryžiuje, kur „Jaguar“ pristatė savo kūrinį prieš pat Paryžiaus automobilių parodos atidarymą.

„F-TYPE“ visiškai atitinka grynakraujo sportinio automobilio reikalavimus – jis yra įspūdingos išvaizdos, varomas galiniais ratais, neturi nė gramo antsvorio, tačiau turi galingą variklį. Tiesą sakant, galima rinktis vieną iš trijų galingų variklių – „F-TYPE“ gavo kompresorinį 3 litrų darbinio tūrio V6, kurio galia siekia 340 AG, „F-TYPE S“ varys galingesnė (380 AG) to paties variklio versija, o „F-TYPE V8 S“ puikuosis 5 litrų tūrio V8 varikliu, kurio galia siekia 495 AG.

„Jaguar” yra vienas iš sportinių automobilių kategorijos kūrėjų, kurio sportinė giminės šaka egzistuoja daugiau nei 75 metus. Manau, kad „F-TYPE“ sukonstruotas ne kaip bet kuris kitas sportinis automobilis – tai yra „Jaguar“ sportinis automobilis. Itin tiksliai valdomas, jausmingas ir gyvas“, – sakė Adrianas Hallmarkas, „Jaguar“ prekės ženklo direktorius.

Gamintojo nuotr./Jaguar F-Type kabrioletas
Gamintojo nuotr./„Jaguar F-Type“ kabrioletas

Dvivietė atvira kupė sulankstomu minkštu stogu sveria 1597 kilogramus ir atrodo gan agresyviai dėl priekiniame bamperyje esančių aušinimo „ryklio žiaunų“ ir griežtų šoninių linijų. Priekiniai žibintai yra siauri ir seka šoninę borto liniją, todėl dar labiau paryškina veržlų siluetą. Galiniai žibintai nepanašūs nė į vieno kito esamo „Jaguar“ modelio, tačiau žinovai juose suras klasikinių „Jaguar“ elementų interpretacijas.

Tuo tarpu automobilio architektūra yra visiškai moderni, o inžinieriams pavyko suderinti aliuminio karkaso lengvumą ir plienui būdingą tvirtumą.  Tai pavyko pasiekti tobulinant C300 ir 6000 serijų aliuminio lydinius.  Aliuminio lydiniai naudojami ir priekinės bei galinės pakabos konstrukcijoje.

Lengvas ir galingas „F-TYPE“ pasižymi puikia dinamika. Automobilis su 340 AG varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 5,3 sekundės, su 380 AG varikliu per 4,9, o galingiausia modifikacija – vos per 4,2 sekundės. Maksimalus „F-TYPE“ modifikacijų greitis siekia, atitinkamai, 260 km/h, 275 km/h ir 300 km/h, tačiau visuose montuojamas elektroninis greičio ribotuvas. Visos modifikacijos komplektuojamos su 8 laipsnių automatine „Quickshift“ pavarų dėže, specialiai suderinta sportinio stiliaus važiavimui.

Gamintojo nuotr./Jaguar F-Type kabrioletas
Gamintojo nuotr./„Jaguar F-Type“ kabrioletas

„Iš esmės, puikus sportinis automobilis yra tas, kurį smagu vairuoti, o „F-TYPE“ yra būtent toks – tik išlipęs iš jo vėl nekantrauji sėsti prie vairo. Mes sunkiai dirbome, kad kiekvienas akseleratoriaus judesys ir stabdžių pedalo spustelėjimas žaibiškai paveiktų važiavimo procesą. Tvirta aliuminio konstrukcija ir puikiai paskirstyta masė padėjo šį tikslą pasiekti. Jis tikslus, jaudinantis ir toks, kurį norisi vairuoti vien dėl paties vairavimo. O ir skamba „F-TYPE“ puikiai“, – pažymėjo Mike‘as Crossas, vyriausiasis „Jaguar“ inžinierius.

Kol kas gamintojas nepaviešino nei tikslaus „F-TYPE“ pasirodymo rinkoje kalendoriaus, nei skirtingų modifikacijų kainos.

Specialiai GAZAS.LT iš Paryžiaus
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas