„Electric Drive Transportation“ asociacija išleido politinių rekomendacijų paketą. Juo siekiama įgyvendinti tai, ką srities lyderiai vadina technologiniu šuoliu nuo kuru prie elektra varomų automobilių.
EDTA priklauso automobilių gamintojai, akumuliatorių, elektros kompanijos ir kiti su transporto sektoriumi susiję veikėjai.
Ši interesų grupė spaudžia valstybės lyderius skatinti technologines inovacijas, remti ekologiško transporto sektorių, plačiu mastu testuoti elektra varomus automobilius.
Grupė taip pat skatina padidini mokestines nuolaidas tokias transporto priemones įsigyjantiems vartotojams. Šiandien, priklausomai nuo akumuliatoriaus, vairuotojas gali susigražinti iki 7 500 dolerių.
Žvelgiant iš technologinės pusės, akumuliatoriai išlieka pagrindine problema. EDTA skatina Energijos Departamentą energingiau finansuoti energijos kaupimo sistemų technologijas ir jų testavimą.
„Energijos kaupimo potencialas yra svarbiausias veiksnys, nulemsiantis atsinaujinančios energijos panaudojimo transporto sektoriuje mastą“, – skelbiama Asociacijos rekomendacijų pakete.
Akumuliatorių svarbą liudija tai, jog „General Motors” savo „Chevy Volt” ir kitiems elektra varomiems automobiliams akumuliatorius nusprendė gaminti patys, užuot pirkę juos iš tiekėjo.
Šalia investicijų į technologijas, asociacija mano esant reikalinga sukurti platų elektrinių transporto priemonių stotelių tinklą.
Net keturiolika JAV kompanijų susivienijo siekdamos įtikinti vyriausybę milijardu dolerių paremti JAV elektrinių akumuliatorių gamybos sektorių.
EDTA mano, jog siekiant paskatinti vartotojus įsigyti ekologiškus automobilius, bus būtina sukurti naujus verslo modelius. Tiesa, pripažįstama, jog taupumas jau dabar yra pakankamai stiprus elektrinių automobilių sąjungininkas.