Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Ferrari“ nežada dėti taško V12 variklių istorijoje?

„Ferrari F12 Berlinetta“
Andriaus Lauciaus nuotr. / „Ferrari F12 Berlinetta“
Šaltinis: 15min
0
A A

Vos debiutavus galingiausiam kada sukurtam „Ferrari“ automobiliui – „F12 Berlinetta“, kilo kalbos apie kitą italų superautomobilių kūrėjo modelį.

Kalbos kyla ne tik dėl to, kas tai bus per modelis ar kaip jis atrodys. Kone svarbiausias dalykas – kokiu varikliu jis bus aprūpintas. Juk visas pasaulis skambina gedulo varpais legendiniams V12 atmosferiniams varikliams, nes visi mažų CO2 emisijų šalininkai verčia superautomobilius pereiti prie ne mažiau galingų, tačiau ekonomiškesnių V8 motorų su turbinomis.

Prie to prisideda ir EURO emisijų reguliavimo standartai – jeigu į EURO5 dauguma pasispaudę „įtelpa“, į už kelių metų pasirodysiantį EURO6 joks dvylika cilindrų aprūpintas automobilis „neįlips“.

Bet gandai kalba ką kita – anot motorauthority.com, „Ferrari“ svarsto apie kitos V12 jėgainės kūrimą, kuri būtų dar galingesnė nei montuojama dabartiniame F12. Tai turėtų būti „Ferrari Enzo“ įpėdinis – tikrasis F70.

Potencialūs skaičiai – 7,3 l darbinis tūris be jokių turbinų ir 800 (!) AG. Ką jūs į tai?

Priminsime, kad dabartinis „Ferrari F12 Berlinetta“ yra aprūpintas 6,3 l V12 varikliu, išvystančiu 730 AG. Ir kad tai – galingiausias šiuo metu serijiniame automobilyje įmontuotas atmosferinis V12 variklis pasaulyje.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas