Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 02 25

„Hyundai i-Flow“ koncepcija – dyzelinis hibridas

„Hyundai“ atskleidė Ženevoje (Šveicarija) kitą savaitę planuojamos pristatyti „i-Flow“ koncepcijos išvaizdą. Automobilis ateityje turėtų tapti serijiniu modeliu.
„Hyundai i-Flow“ koncepcija – dyzelinis hibridas
„Hyundai i-Flow“ koncepcija – dyzelinis hibridas / Gamintojo nuotr.
Gamintojo teigimu, naujasis kūrinys bus išvystytas į D segmento masinį produktą, susiremsiantį su geriausiu šioje klasėje tituluojamu „Ford Mondeo“. Korėjiečių produktas kol kas išsiskiria futuristiniu dizainu ir dyzeline hibridine galios sistema. Drąsios išvaizdos „Hyundai i-Flow“ pasižymi puikiomis aerodinamikos charakteristikomis – automobilio pasipriešinimo orui koeficientas siekia vos 0,25. Mašina nudažyta specialiais ekologiškais „BASF Coatings“ pagamintais „Liquid Metal“ dažais, dar labiau paryškinančias jos formas. „Hyundai i-Flow“ varomas 1,7 l dyzelinio variklio su dviejų etapų turbina ir elektros motoro hibridinės sistemos. Galia ratams perduodama per 6 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę. Vidutinės mašinos kuro sąnaudos – vos 3,0 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos – tik 85 g/km. Korėjiečiai su BASF bendradarbiavo kurdami ne tik mašinos išorę, bet ir vidų. Vokietijos chemijos giganto specialistai parinko specialias itin lengvas medžiagas automobilio sėdynėms bei valdymo panelei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius