Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Jaguar C-X75“ gaus galingą ir rėksmingą 1,6 l variklį su turbina

„Jaguar C-X75“ koncepcija
Gamintojo nuotr. / „Jaguar C-X75“ koncepcija
Šaltinis: 15min
0
A A

Nedidelis ir kompaktiškas sportinis „Jaguar C-X75“ gaus turbininį variklį, kuris turėtų pasiekti 10 tūkst. sūkių per minutę.

Varikliui, kuris bus montuojamas į šį „Jaguar“, gyvybės įpūs ne tik turbina, tačiau ir kompresorius. Pastarasis veiks varikliui dirbant žemais sūkiais, tuo tarpu turbina pradės suktis pasiekus aukštus sūkius. Tai leis išlaikyti tolygų galios didėjimą ir išvengti „turbo duobės“.

Šalia benzininio, šiame automobilyje bus montuojamas ir elektrinis variklis, kuris suks priekinius ratus. Elektrinio variklio baterijas bus galima įkrauti tiesiai iš elektros tinklo arba jas įkraudinės vidaus degimo variklis, kuomet automobilį į priekį varys elektrinis. Kai varikliai dirbs išvien, „Jaguar C-X75“ bus varomas visais keturiais ratais.

Žavi šio automobilio techniniai duomenys. Nuo 0 iki  100 km/val. jis turėtų įsibėgėti per vos daugiau nei tris sekundes. Tuo tarpu varomas tik elektriniu varikliu, šis „Jaguar“ iki 100 km/val. įsibėgės per 6 sekundes.

Baterijų turėtų pakakti nuvažiuoti 60 kilometrų, kai automobilis varomas tik elektra.

Suvaldyti galią padės automatizuota, septynių pavarų greičių dėžė. Tiesa, pavarų perjungimo galimybė bus palikta ir vairuotojui.

Labiausiai džiugina vidutinės šio sportinio automobilio degalų sąnaudos. „Jaguar“ skelbia, kad jis turėtų suvartoti vos 4 litrus šimtui kilometrų.

Tuo tarpu nedžiugina kaina. „Jaguar“ žada pagaminti 200 vienetų šių automobilių per metus, pradedant nuo 2014-ųjų, o kiekvienas automobilis bus įkainotas 3,7 mln. litų. 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas