2008 03 22

„Lexus“ japonams atrodo „per daug japoniškas“

„Lexus" automobiliai yra puikiai parduodami JAV, tačiau Japonijoje situacija yra visiškai priešinga - japonai mieliau renkasi vokiečių gamintojų automobilius.
„Lexus“ japonams atrodo „per daug japoniškas“
„Lexus“ japonams atrodo „per daug japoniškas“ / Gamintojo nuotr.
„Lexus" Šiaurės Amerikos rinkoje jau 19 metų, kai tuo tarpu Japonijoje šios markės automobiliai pasirodė vos prieš 3 metus. Vietinėje Japonijos automobilių rinkoje dominuoja tokių gamintojų kaip „Audi", BMW bei „Mercedes-Benz" automobiliai. Praėjusiais metais „Lexus" pardavė vos 34800 automobilių. „Lexus" žemų pardavimų rodiklių problema prasidėjo vos įėjus į Japonijos automobilių rinką, kadangi gamintojai pristatė tik tris modelius - GS sportinį sedaną, SC kabrioletą bei IS sedaną. Tie patys trys modeliai Japonijoje ankščiau buvo parduodami su „Toyota" ženkleliais ant priekinių grotelių ir buvo 20% pigesni. Negana to, paaiškėjo, jog „Toyota" surengta „Lexus" reklaminė kampanija net gi padidino vokiečių automobilių gamintojų pardavimus. Panašu, jog japonai rimtai pamėgo vokiečių gamintojų automobilius - kai kurie pirkėjai net gi užsisako automobilius su vairu kairėje pusėje (Japonijoje eismas vyksta kairiąja kelio puse), kad galėtų pajusti automobilių originalumą. Paskutiniu metu „Toyota" skiria daug lėšų „Lexus" prekinio ženklo populiarinimui Japonijoje ir tikisi ateityje aukštesnių pardavimų rodiklių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kaip sutrumpinti naujovių kelią iki būsimo specialisto: AIPA ir Vilniaus automechanikos ir verslo mokyklos pavyzdys
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?