-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 03

„Mercedes-Benz“ plečia savo produktų liniją: pristatyti MB kvepalai

Atrodo, kad „Mercedes-Benz“ pabodo gaminti tik automobilius ir kad jie nori atsipjauti dar didesnę dalį vyrų auditorijai skirtų produktų pyrago: šią savaitę buvo pristatyto „Mercedes-Benz“ kvepalai vyrams.
„Mercedes-Benz“ kvepalai
„Mercedes-Benz“ kvepalai.

Tačiau tai – dar ne viskas. Jau nuo 2012 metų pirmojo ketvirčio parduotuvėse bus galima įsigyti ne tik „Mercedes-Benz“ kvepalų, bet ir tualetinio vandens, balzamo po skutimosi, dezodoranto, šampūno, dušo želė ir dar kelių kosmetikos atributų.

Sunku pajausti „Mercedes-Benz“ kvepalų aromatą tik skaitant naujieną apie jų pasirodymą, tad laukiame jų pasirodant Lietuvoje.

Įdomu, kaip seksis šiems produktams pritapti prie vartotojų jau pamėgtų „Nivea“ ir kitų? Žinoma, MB turbūt taiko į kiek kitą auditoriją nei standartinis „Nivea“ pirkėjas, tačiau vertėtų prisiminti ir kai kuriuos itin nepavykusius bandymus išplėsti savo produktų liniją. Pavyzdžiui, „Harley-Davidson“ posūkį į vyno gamybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius