TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mitsubishi“ pristatė naujos kartos MIVEC variklį, patobulintą „Stop&Go” sistemą

„Mitsubishi“ 4J10 variklis
Gamintojo nuotr. / „Mitsubishi“ 4J10 variklis
Šaltinis: 15min
0
A A

„Mitsubishi Motors Corporation“ pradeda gaminti lengvą ir kompaktišką benzininį variklį 4J10 su patobulinta kintamų vožtuvų darbo fazių sistema MIVEC ir atnaujinta variklio išjungimo/įjungimo technologija „Auto Stop&Go“ (ASG). Abi naujovės padės koncernui įgyvendinti užsibrėžtus degalų taupymo ir aplinkosaugos tikslus.

Naujasis variklis ir ASG pirmiausia bus montuojami Japonijos rinkai skirtame kompaktiškame visureigyje RVR (Lietuvoje jis žinomas kaip ASX)  ir „Galant Fortis“ bei „Galant Fortis Sportback“ („Lancer“ ir „Lancer Sportback“). Visi trys modeliai su naujuoju varikliu sunaudos vidutiniškai 12 proc. mažiau degalų. RVR Japonijos rinkoje parduodamas nuo šiandien, o „Galant Fortis“ modeliai – nuo spalio 27 dienos. 

Naujos technologijos sukurtos atsižvelgiant į „Mitsubishi Motors“ aplinkosaugos iniciatyvų programoje 2015“ nustatytą tikslą iki 2015-ųjų sumažinti koncerno gaminamų automobilių anglies dvideginio taršą 25 procentais, palyginti su pasauliniu vidurkiu 2005 metais. Iki 2020-ųjų „Mitsubishi“ taršą siekia sumažinti 50 proc.

Naujasis 4J10 variklis yra 4 cilindrų, 1,8 litro darbinio tūrio, jis generuoja 139 AG galią ir 172 niutonmetrų sukimo momentą. Naujos kartos MIVEC sistema nuolat reguliuoja įsiurbimo vožtuvo pakėlimo aukštį, įsiurbimo fazės trukmę ir vožtuvo pakėlimo dažnį. MIVEC, stabilesnis degimo ciklas ir sumažinta stūmoklių trintis leidžia sumažinti degalų sąnaudas neprarandant variklio galios ir sukimo momento (palyginti su dabartinės kartos 4B10 1,8 litro varikliu).

1992 metais pirmą kartą pristatyta MIVEC sistema buvo dviejų tipų. Vieno tipo sistema keisdavo vožtuvų pakėlimo aukštį ir pakėlimo trukmę priklausomai nuo variklio sūkių. Antroji nuolat keisdavo vožtuvų pakėlimo trukmę. Tuo tarpu naujoji MIVEC atlieka abiejų tipų funkcijas ir daro tai nepertraukiamu ciklu. Dėl šios priežasties variklio vožtuvai valdomi kone idealiai, o nuolatinė kontrolė leidžia sumažinti „įsiurbimo nuostolius“ tiksliai dozuojant įsiurbiamo mišinio tūrį. Be to, sistema pritaikoma varikliams su vieninteliu paskirstymo velenu, todėl agregatas turi mažiau detalių ir yra lengvesnis. Visi išvardyti faktoriai lemia gerokai mažesnes degalų sanaudas.

„Mitsubishi“ ASG sistema yra automatinis variklio išjungimo mechanizmas, kuris išjungia variklį automobiliui sustojus (pavyzdžiui, prie šviesoforo) ir vėl įjungia, kai tik paspaudžiamas akceleratoriaus pedalas. Naujos kartos ASG suderinta su variacinėmis greičių dėžėmis CVT, o naujas valdymo modulis suderina ASG, variklio, greičių dėžės, stabilumo kontrolės sistemos ASC ir klimato kontrolės sistemos netrikdomą veikimą. ASG taip pat montuojamas patikimesnis 12 voltų akumuliatorius ir kintamos srovės konverteris, kuris apsaugo automobilio garso ir navigacijos sistemas nuo perkrovimo pavojaus paleidžiant variklį. Sistema taip pat kontroliuoja stabdžius, neleisdama automobiliui judėti, kai jam sustojus nuokalnėje išjungamas variklis.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 „Mitsubishi“
Parašykite atsiliepimą apie Gazas