„Tata Nano", dar nepasirodęs prekyboje, jau spėjo pelnyti daugelio potencialių pirkėjų simpatijas. Tokių „Nano" konkurentų kaip nenaujų „Maruti 800" modelių, kurie iki šiol yra populiariausi Indijoje, kainos per sausio mėnesį jau nukrito 20 procentų. Tai yra tikrai stebėtini pokyčiai, kadangi įprastai šį mėnesį yra pastebimas tendencingas prekybos suaktyvėjimas.
Potencialūs pirkėjai Indijoje vis dažniau ima teigti, jog jie sutinka atsisakyti tokių naujų automobilių kaip „Maruti Alto" ir lukterėję kelis mėnesius įsigyti naująjį „Tato Nano", kuris dar bus ir didesnis automobilis.
„Tata" gamintojų svetainę jau aplankė netoli dešimties milijonų lankytojų - tai puikus įrodymas, kad naujasis modelis sulaukė stulbinančio susidomėjimo.
„Renault-Nissan" aljansas planuoja taip pat pasipelnyti iš Indijoje prasidėjusio pigių automobilių bumo - gamintojai planuoja pristatyti 1599 Anglijos svarus sterlingus (apie 7483 litus) kainuosiantį automobilį.
2008 02 09
„Nanomanija“ prasidėjo!
Indijos gamintojų „Tata" šių metų pradžioje paskelbtas anonsas apie ko gero pigiausio naujo automobilio „Nano" paleidimą prekybon šių metų spalio mėnesį jau sukėlė pastebimą poveikį būsimiems pirkėjams - „Nanomanija" prasidėjo!
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą