Šiais gigantomanijos laikais nenuostabu, jog naujasis „Audi A4 Avant" bus didesnis už modelį, kurį keičia. Automobilis 12 cm ilgesnis už pirmtaką, o bagažinės tūris dabar siekia 490 l. Nepaisant padidėjusių matmenų, gamintojų tvirtinimu, šis universalas tapo 10% lengvesnis nei iki šiol.
Vokiečiai neslepia pasidžiavimo ir „A4 Avant" salonu, girdami jo kokybę ir modernią išvaizdą. „Audi" tvirtina, jog kuriant prietaisų skydelį buvo pasisklinta daug A8 limuzino bruožų. Be to, atnaujinta klimato kontrolės sistema 10% padidinant šaldymo pajėgumą, tačiau kuro sąnaudas tuo pačiu sumažinant net 0,2 l/100 km.
Pradėjus pardavinėti „Audi A4 Avant", jame bus montuojamas vienas iš dviejų benzininių (1,8 l TFSI 160 AG ir 3,2 l FSI 265 AG) ar trijų dyzelinių (2,0 l TDI 143 AG, 2,0 l TDI 170 AG ir 3,0 l TDI 240 AG) variklių. Priklausomai nuo pasirinkto motoro, pirkėjai galės džiaugtis šešių pavarų mechanine, „Tiptronic" (galima pasirinkti perkant su 3,2 l FSI) arba betarpio jungimo „Multitronic" (1,8 TFSI ir 2,0 TDI atveju) greičių dėže.
„Audi A4 Avant" versijos su 3,2 FSI ir 3,0 TDI varikliais tarp standartinės įrangos turės „Quattro" keturių varomųjų ratų sistemą. Universalo galingiausių versijų maksimalus greitis bus apribotas iki 250 km/val., o 100 km/val. greitį benzininis variantas, kurio maksimalus sukimo momentas siekia 330 Nm, pasieks per 6,4 s, o dyzelinis, 500 Nm, - per 6,3 s.
Vokietijoje bazinės „Attraction" komplektacijos naujasis „Audi A4 Avant" universalas su 1,8 l TFSI varikliu kainuos 27 550 eurų (apie 95 124 litus).
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą