Naujasis „Accord", priklausomai nuo pirkėjo poreikių, bus parduodamas su vienu iš trijų variklių - dviejų benzininių ir dyzelinio agregato. Teikiantys pirmenybę benzininiams motorams, galės rinktis iš 2,0 l „i-VTEC", išvystančio 156 AG, bei galingesnio, 2,4 l 201 AG variklio. Pirmasis, važiuojant kombinuotu ciklu, 100 km kelio sunaudos 7,2 l degalų, o antrasis - 8,8 l.
Vis dėlto, didžiausia „Accord" variklių gamos pažiba, gamintojo tvirtinimu, yra naujos kartos dyzelinis 2,2 l „i-DTEC" motoras. Maksimali jo 150 AG galia pasiekiama prie 4 000 aps./min., o sukimosi momentas - 350 Nm prie 2 000 aps./min. 100 km kelio šis agregatas sunaudos vos 5,6 l degalų.
Variklio galia naujojo „Accord" ratams bus perduodama 6 pavarų mechaninės greičių dėžės pagalba arba, benzininių variklių atveju, 5 laipsnių automatinės. Pirkėjams, pasirinkusiems mechaninę pavarų dėžę, sutaupyti daugiau degalų padės specialios indikatoriaus lemputės, informuojančios, kada geriausiai įjungti aukštesnę ar žemesnę pavarą.
Naujasis „Honda Accord" bus standartiškai komplektuojamas su VSA stabilumo sistema bei prie greičio prisitaikančiu vairo stiprintuvu. Papildomai vairuotojai galės užsisakyti „Advanced Driving Assist Systems" komplektą, kurį sudarys LKAS eismo juostos palaikymo sistema, ACC prisitaikant ir atstumą iki mašinos priekyje palaikanti sistema bei CMBS susidūrimo poveikio sumažinimo sistema.
Prekybos salonuose naujasis „Honda" kūrinys pasirodys jau vasaros pradžioje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą