Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujasis „Mitsubishi“ dyzelis – švariausias savo klasėje

„Mitsubishi ASX“ – „Outlander“ brolis pasiruošęs debiutui
Gamintojo nuotr. / „Mitsubishi ASX“ – „Outlander“ brolis pasiruošęs debiutui
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Per nepilnus dvejus metus „Mitsubishi Motors Corporation“ kompaktiškas miesto visureigis ASX Europoje tapo geriausiai parduodamu koncerno modeliu (šiemet per 11 mėnesių parduoti 45 856 automobiliai). Jis taps ir pirmuoju „Mitsubishi“, kurio pirkėjai galės išbandyti naujos kartos dyzelinio variklio „4N13 Clean Diesel“ privalumus.

1,8 litro darbinio tūrio variklis yra 116 AG galios ir išvysto 300 Nm sukimo momentą žemų sūkių diapazone (1750-2250 aps/min). Neblogi dinamikos rodikliai netrukdo šiam dyzeliui dirbant į atmosferą paleisti vos 127 gramus anglies dvideginio 100 kilometrų kelio.

Puikius variklio plastiškumo rodiklius Japonijos koncerno inžinieriams pavyko pasiekti optimizuojant dyzelio turbinos geometriją, sumažinant variklio detalių trintį ir geriau parenkant pavarų dėžės laipsnius. „Mitsubishi“ specialistai didžiuojasi, kad naujasis variklis savo dinaminėmis savybėmis mažai kuo nusileidžia galingesniam tos pačios serijos dyzeliui, kuris pasiekia 110 kW (150 AG). Na, o lyginant sukimo momentą, pasiekiamą ties 1500 sūkių per minutę riba, naujasis variklis netgi pirmauja keturiasdešimčia niutonmetrų.

Tačiau didžiausias proveržis pasiektas mažinant taršą. 110 kW variklis šimtui kilometrų kelio į aplinką išmeta 145 gramus anglies dvideginio. Beveik 20 gramų skirtumas kai kuriose valstybėse gali reikšti reikšmingą automobilio apmokestinimo skirtumą.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas