-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 09 10

Naujasis „Nissan X-Trail“ kėsinasi į kompaktiškų visureigių segmento karūną

Daugiau raumenų, modernumo akcentų ir technologijų – toks būtų naujos kartos „Nissan X-Trail“ visureigio šūkis. „Nissan“ tikrai žino, kaip reikia gaminti tokio tipo automobilius ir visai nesvarbu, ar jie daugiau orientuoti miesto gatvėms, ar užmiesčio keliams.
„Nissan X-Trail“
„Nissan X-Trail“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Japonai pasiraitojo rankoves, įsuko plaktuvą ir įmetė į jį „Qashqai“, „Juke“ bei „Murano“ receptus. Gautas rezultatas – modernus, bekelėje bei mieste pajėgus visureigis. Bent jau taip teigia gamintojas.

Ir mažai tikėtina, kad kompanija meluotų. „X-Trail“ yra pernelyg stambi žuvis visai kompanijai, kad ji smarkiai rizikuotų. Frankfurte pristatytas „X-Trail“ bus surenkamas tik Japonijoje, tad galės didžiuotis kokybišku „Made in Japan“ užrašu.

Europos keliuose šis modelis pasirodys jau kitų metų viduryje. „Nissan“ tiki, kad pavyks pakartoti jo pirmtakų pasiektus rezultatus – mat, būtent „X-Trail“ visureigiai buvo vieni populiariausių šios markės automobilių.

Nissan X-Trail
„Nissan X-Trail“

Vos po pirmosios akistatos su šiuo automobiliu, į mintis šauna vienas žodis: modernumas. Grubios kiek statokos kėbulo linijos liko tik „Nissan“ istorijos vadovėlyje – jas čia pakeitė kiek elegantiškesnis reljefas, šiek tiek primenantis „Juke“ (iškilusios priekinės arkos) arba „Murano“. Kitaip sakant, naujoji karta akiai tapo daug malonesne.

Automobilio priekyje sumontuotos V formos grotelės bei LED žibintai. Tokias šviesas rasite kiekviename „X-Trail“ – tai bazinės įrangos privalumai.

Džiugu, kad gamintojo prioritetų sąrašo viršūnėje buvo ir praktiškumas. Štai galinės durys atsiveria beveik 80 laipsnių kampu – daug plačiau nei daugumos kitų panašių automobilių. Tai vaiko kėdutės sumontavimo užduotį palengvins labai smarkiai. „Nissan“ už papildomą kainą įrengs ir dar dvi papildomas sėdynes bagažinėje, o dėl ilgesnio atstumo tarp ašių ten sėdėti nebebus tokia kančia. Negana to, vidurinė sėdynių eilė (jeigu mašinoje nėra papildomų sėdynių, tai paskutinė) taip pat turi ir slankiojimo bei atlošo padėties reguliavimo funkcijas, todėl kiekviena šeima galės pasirinkti optimalų bagažinės talpos bei erdvės gale sėdintiems keleiviams santykį.

Nissan X-Trail
„Nissan X-Trail“

Gamintojas tvirtina, kad „X-Trail“ bus vienas moderniausių automobilių. Tai – pirmas šios markės automobilis, turėsiantis naujausią „NissanConnect“ navigacinę bei pramoginę sistemas, tuo tarpu „Safety Shield“ saugumo paketas siūlys daugybę naudingų vairavimo pagalbų – nuo kelio ženklus atpažįstančios sistemos iki ekonomišką vairavimą skatinančios programos.

Visureigių gamyba – „Nissan“ inžinieriams puikiai pažįstama virtuvė, todėl moderni visų varančiųjų ratų važiuoklė su aktyvia sukimo momento paskirstymo sistema siūlys puikias galimybes bekelėje. Negana to, gamintojas paliko jungtuką, kuris atjungia visų varančiųjų ratų važiuoklę – tokiu atveju, važinėjant mieste bus galima sumažinti degalų sąnaudas.

Nissan X-Trail
„Nissan X-Trail“

Aktyvi važiuoklės aukščio reguliavimo bei stabdžių jėgos paskirstymo sistema taip pat užtikrins maksimalų automobilio sukibimą su kelio danga, tuo tarpu leidžiantis nuo stačių nuokalnių automatinė „Xtronic“ transmisija savaime padės išvengti nepageidaujamo bėgėjimosi ir mašiną stabdys varikliu. Pajudėjimo į įkalnę ar nuokalnėje kontrolės taip pat bus įdiegtos serijiniuose modeliuose – be šių privalumų tikras visureigis neįsivaizduojamas.

Gamintojas neatskleidžia, kokie tiksliai varikliai bus montuojami šiuose modeliuose, tačiau tikina, kad taršos emisija, triukšmo standartai bei ekonomiškumas bus tarp geriausių segmente.

„X-Trail“ visada buvo žinomas, kaip puikus pasirinkimas bekelėje pajėgių visureigių mėgėjams, tačiau su naująja karta „Nissan“ įtiks ir išrankesniems, ne tik grubią išvaizdą ar purvo vonias mėgstantiems vairuotojams.

VIDEO: „Nissan“ stendas Frankfurte

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius