-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 01 29

Naujoji „Mazda6“ praskaidrino lietuvišką žiemą

Ilgai lauktas Japonijos koncerno „Mazda Motor Corporation“ flagmanas pagaliau atvyko į Lietuvą. Šiandien žiniasklaidos atstovams pristatyti raudono vyno spalvos sedanas ir universalas yra geriausias ginklas prieš baltą žiemos monotoniją – ryškus, novatoriškas, kokybiškas ir tuo pačiu labai patogus naudoti kasdien.
„Mazda6“
„Mazda6“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 2 Mazda „Mazda 6“

„Mazda6“ yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų, o išvaizda atitinka „Kodo“ („judesio sielos“) dizaino filosofiją.

„Iš toli „Mazda6“ atrodo tarsi ryškiai raudonas potėpis ant baltos sniego drobės. Priėjus arčiau norisi  kalbėti meno, o ne technologijų terminais. Atsisėdus prie vairo iš karto atsiranda kokybės ir patogumo pojūtis. Pradėjus važiuoti supranti, ką turėjo galvoje „Mazda“ inžinieriai, kalbėdami apie vairavimo malonumą. Trumpai tariant, „Mazda6“ yra automobilis, kokių sukuriama retai ir to net nereikia žinoti – tą pajunta kiekvienas, jį išbandęs“, – sakė vienintelio oficialaus „Mazda Motors“ atstovo Lietuvoje „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.

Naujos kartos „Mazda6“ pasaulinė premjera įvyko praėjusių metų rugpjūčio pabaigoje Maskvos automobilių salone. „Mazda6“ programos vadovas Hiroshi Kajiyama akcentavo, kad jo grupė siekė sukurti automobilį, kuris reaguoja ir elgiasi būtent taip, kaip iš jo tikimasi. Itin kruopščiai projektuotos detalės, su kuriomis tiesiogiai liečiasi vairuotojas, siekiant, kad jos taptų savotišku kūno tęsiniu.

Išskirtinėje naujos kartos „Mazda6“ išvaizdoje dominuoja jėga ir judrumas. Skulptūriškas automobilio priekis išsiskiria apjungiančia, grakščia sparno mosto linija, kuri tampa atpažįstamu naujos kartos koncerno modelių išvaizdos akcentu. Išorės dizaino visuma sukuria įspūdį, kad automobilis tiesiog trokšta judėti.

„Iš tiesų, labai smagu stebėti žmonių, ką tik išbandžiusių naująjį „Mazda6“ veidus – jie tarsi įkūnija tai, apie ką kalbėjo „Mazda“ inžinieriai“, – pažymėjo I. Baikovskis.

Lietuvos pirkėjams iš karto pasiūlyti abu gaminami kėbulo tipai – sedanas ir universalas – bei visi trys varikliai. Klientai gali rinktis dviejų modifikacijų benzininius 2 litrų darbinio tūrio 145 ir 165 AG galios SKYACTIVE-G variklius ir vieną 2,5 litro darbinio tūrio 192 AG benzininį variklį. Taip pat galima užsakyti „Mazda6“ su SKYACTIV-D 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu. Viena jo versija generuoja 150 AG, antroji – 175 AG.

„Mazda6“ yra pirmasis koncerno modelis su įdiegta stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“. Šios sistemos debiutas žymi antrąjį koncerno aplinkosaugos technologijų „Building Block Strategy“ plėtros strategijos etapą. Strategija numato nuoseklų egzistuojančių technologijų tobulinimą pereinant į elektra varomų aparatų erą.

Pigiausia „Mazda6“ sedano versija su 2 litrų darbinio tūrio 145 AG benzininiu varikliu „Inchcape“ salonuose kainuos nuo 79 060 litų. Pigiausia dyzelinė versija – nuo 92 710 litų. Populiariausios, gamos viduryje esančios versijos kainuos 94-120 tūkst. litų. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius