Australijos portalas „Carsales.com.au“ teigia, kad 2016-aisiais pasirodysiantis naujas GT-R bus visokeriopai pranašesnis už savo pirmtaką. Australai pažymi, kad hibridinė KERS (kinetinės energijos regeneracijos) sistema leis šiam automobiliui konkuruoti su naujuoju „Honda NSX“, nors apie pastarąjį modelį kol kas žinoma nedaug.
Siekdami dar geresnių dinaminių charakteristikų „Nissan“ inžinieriai suvienijo jėgas su „William Advanced Engineering“ kompanija, žinoma, kaip inovacijų „Formulės-1“ pasaulyje pioniere.
Būtent ši Didžiosios Britanijos bendrovė savo hibridines technologijas tiekia lenktyniniams „Audi“ bei „Porsche“ automobiliams. Smagratį turinti KERS sistema naujos kartos „Godziloje“ veiktų kiek kitokiu principu, lyginant su F1 bolidais. Sukauptą energiją išlaikys besisukantis smagratis, o ne baterijos ar kondensatoriai. Taigi, reikiamu metu „Nissan“ automobilio vairuotojas mygtuko paspaudimu galėtų aktyvuoti papildomą galią (apie galios prieaugį australai duomenų kol kas neturi).
Negana to, „Nissan“ visai neseniai užpatentavo „R-Hybrid“ technologiją, todėl tikėtina, kad KERS sistema naujos kartos GT-R modeliuose bus vadinama būtent taip.