Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 29

„Nissan Juke-R“ negana. Kitas – „Nismo Juke“!

Japonijoje neprasčiau nei Vokietijoje BMW M padalinys žinoma „Nissan“ „tiuningo“ kompanija „Nismo“ atskleidė keletą savo ateities planų. Vienas jų – „Nismo Juke“.
„Nismo Juke“
„Nismo Juke“ / Gamintojo nuotr.

Po dvidešimties metų „Juke“ bus prisimenamas ne tik kaip labai savotiško dizaino automobilis, bet ir kaip modelis, turėjęs ne vieną sportišką modifikaciją. Jau „Juke-R“ tokiems prisiminimams pakaktų pilnai – nors neplanuojama paleisti šio modelio masinei gamybai, vien „Nissan GTR“ daugiau nei 500 AG turintis variklis, keturių varančių ratų transmisija, viena efektyviausių pasaulyje pavarų dėžė ir daugybė įspūdingos elektronikos (pavyzdžiui, „Launch Control“ – su šia sistema „Nissan GTR“ laikas nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja 0,3 sek. (žr. susijusius straipsnius)).

„Nismo“ ateitis – gaminti sportiškus automobilius dar platesnei auditorijai nei šiuo metu“, – teigia kompanijos vadovas Schoichi Miyatani.

Tačiau jis nesutiko atskleisti techninių „Nismo Juke“ savybių – tik užsiminė, kad planuose yra panaudoti dabartinį 1,6 l variklį su turbina. Ir jį, žinoma, gerokai patobulinti.

„Nismo“ versija taip pat bus žemesnė nei paprastas „Juke“, bus pakeisti buferiai, slenksčiai bei uždėti 19 colių skersmens ratai.

Bet tai nėra tokia įdomi informacija. Kur kas įdomesnė yra techninė „Nismo Juke“ dalis. Žinant ankstesnius „Nismo“ darbus, pavyzdžiui, „Nissan Skyline“, iš šio miesto krosoverio galima tikėtis daug.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius