Palyginti su dabartinės kartos modeliu, naujoji E klasė įgavo agresyvesnes kėbulo formas bei grieżtesnes linijas. Pasirenkant AMG stiliaus paketą bus siūlomi naujo dizaino buferiai, šoniniai slenksčiai, sportinės sėdynės, stilinga salono apdaila, trijų stipinų vairas su greičių perjungimo svirtelėmis, pažeminta pakaba, perforuoti stabdžių diskai bei 18 colių lengvo lydinio ratlankiai.
Reikėtų paminėti, jog „Mercedes-Benz” būsimus pirkėjus žada nustebinti prisitaikančia žibintų šviesos sistema. Ant priekinio automobilio stiklo įtaisyta kamera stebės kitus eismo dalyvius ir atitinkamai reguliuos žibintus, kad jų skleidžiama šviesa neakintų aplinkinių vairuotojų. Taip pat naujoji E klasė bus aprūpinta tokiomis sistemomis kaip nematomos lenkimo zonos stebėjimo funkcija bei naktinio matymo sistema, kiek anksčiau įdiegta S klasėje. Pastaroji kiek atnaujinta, nes informuos ne tik apie pastebėtas transporto priemones, tačiau ir tamsoje judančius pėsčiuosius.
Primename, kad anksčiau skelbėme, jog automobilis bus 4,868 m ilgio, o ratų bazė sieks 2,87 m. Variklių gamoje – 4 ir 6 cilindrų benzininiai bei dyzeliniai motorai. Išskyrus „E350 4Matic“ bei „E350 BlueTEC“ modelius, likę bus aprūpinti „BlueEfficiency“ ekonomiškumo sistemomis. „Mercedes-Benz E“ pasižymės plačiu benzininių motorų pasirinkimu: E200 CGI turės 184 AJ ir 270 Nm, E250 CGI – 204 AJ ir 310 Nm, E350 CGI – 292 AJ ir 365 Nm, o E500 išvystys pakankamai įspūdingą 388 AJ galią bei 530 Nm sukimo momentą.
Dyzelinių variklių mėgėjai taip pat turėtų būti patenkinti, nes galės pasirinkti iš tokių variantų kaip E200 CDI, pasiekiančio 136 AJ galią ir 360 Nm sukimo momentą, bei E220 su 170 AJ ir 400 Nm. Taip pat būsimus pirkėjus džiugins E250 CDI versija, turinti 204 AJ ir 500 Nm sukimo momentą, o dyzelinių variklių gamos viršūnėje – 3 l darbinio tūrio E350 CDI su „BlueEfficiency“ sistema bei 231 AJ ir 540 Nm.
Naujosios kartos „Mercedes-Benz E” Europos automobilių prekybos salonus pasieks šių metų kovo mėnesį.
Daugiau informacijos – www.gazas.lt