Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 07 03

„Opel“ pristato „Insignia Country Tourer“ – iššūkiams išvykose paruoštą automobilį

„Insignia” šeima netrukus pagausės, kai naujas „Opel Insignia Country Tourer” modelis debiutuos Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį.
„Opel Insignia Country Tourer“
„Opel Insignia Country Tourer“ / „Opel“ nuotr.

Naujo modelio broliai ir seserys „Sports Tourer“ yra elegantiški šeimos ir verslo automobiliai, tačiau „Insignia Country Tourer” sukurtas nuotykiams. Atletiškas, su visais varančiaisiais ratais, aukštesnės provėžos automobilis suteikia laisvės ne tik mieste, bet ir užmiestyje. Aiškūs bruožai – kėbulo dugno galinės ir priekinės apsaugos, iškilios ratų arkos ir pažeminta kėbulo apatinė linija dera prie dvigubo dujų išmetimo vamzdžio. Moderni visų varančiųjų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir tikslų valdymą važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Naujoje versijoje montuojami galingi varikliai su turbokompresoriais – 250 AG, 2,0 l „SIDI“ benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ar veiksmingas turbodyzelinis „2,0 BiTurbo“ agregatas. Abiejų variklių maksimalus sukimo momentas yra 400 Nm.

„Sensacinga „Opel Mokka“ sėkmė mažų visureigių segmente pademonstravo, kad rinkoje yra populiarūs padidinto pravažumo automobiliai“, – sako „Opel“ pardavimų, rinkodaros, techninės priežiūros vykdomasis vice prezidentas, Duncanas Aldredas. „Su nauja „Insignia Country Tourer“ mes užpildysime šią sportišką nišą, vidutinio dydžio klasėje. Dabar mes galime pasiūlyti klientams alternatyvą, kurios anksčiau „Opel“ nesiūlė. Ši versija mūsų aukštos kokybės flagmanui suteiks nuotykių dozę. Taip pat esame įsitikinę, jog sportiškas „Insignia Country Tourer“ pritrauks dar daugiau klientų“.

„Opel” su dvejomis varančiosiomis ašimis: aukšto lygio technologijos vidutinio dydžio segmente

Elektronika valdoma visų varančių ratų sistema drauge su aukštos kokybės „Hadlex“  sankaba bei elektroninis riboto praslydimo diferencialas, užtikrina puikią trauką važiuojant tiek asfaltuotu keliu, tiek bekele. Ši sistema prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir automatiškai paskirsto sukimo momentą nuo 0 iki 100 proc. tarp priekinių ir galinių ratų.

Opel nuotr./Opel Insignia Country Tourer
„Opel“ nuotr./„Opel Insignia Country Tourer“

Šios sistemos privalumas yra tai, kad ji veikia dar prieš pradedant slysti ratams jiems trūkstant traukos, pavyzdžiui ant šlapio ant sniegu padengto kelio. Su visų varančiųjų ratų sistema bei elektronika valdoma „FlexRide“ važiuokle, automobilis visuomet yra kontroliuojamas ir tiksliai valdomas.

Esant reikalui sankaba nedelsiant paskirsto sukimo momentą, perduodant daugiau galios galiniams ratams. Visų varančiųjų ratų sistemos davikliai perduoda informaciją valdymo moduliams apie esamus nukrypimus, įsibėgėjimą, vairavimo kampą, greitį ratuose, akceleratoriaus pedalo poziciją, variklio darbą ir sukimo momentą. Pagal šią perduodamą informaciją bei važiavimo sąlygas automatiškai jėga yra paskirstoma tarp galinių ir priekinių ratų.

Stabilumą ir dar didesnę dinamiką užtikrina elektroniniu būdu valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). eLSD kontroliuoja traukos paskirstymą galiniuose ratuose, perduodamas jiems sukimo momentą.

Adaptyvinė visų varančiųjų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą ir geresnę trauką esant slidžiai kelio dangai bei saugumą visose situacijose. „Insignia Country Tourer“ bus varoma į priekį, net jei visi trys ratai praslystą, o tik vienas galinis turi sukibimą su kelio danga.

Adaptyvinė visų varančiųjų ratų sistema vairuotojui pravers įvairiose kritinėse situacijose. Siekiant sumažinti trintį bei sutaupyti daugiau degalų, sistema automatiškai nustoja sukti galinius ratus ir automobilis yra varomas tik priekiniais ratais.

Varikliai su turbokompresoriais: didelis sukimo momentas kai to reikia

Galingi „Opel” varikliai su turbokompresoriais puikiai dera prie modernios „Country Tourer” visų varomų ratų sistemos. Galima rinktis iš trijų variklių. 250 AG generuojančio 2,0 l SIDI (angl. „Spark Ignition Direct Injection“, liet. vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema), pasižyminčio įspūdingu 400 Nm sukimo momentu ir didele trauka, veiksmingo 195 AG, 2,0 l „BiTurbo CDTI“ dyzelinio variklio, kurio sukimo momentas taip pat pasiekia 400 Nm.

Nuoseklaus darbo, dviejų pakopų turbokompresorius veikia be uždelsimų, užtikrindamas puikią trauką. 163 AG, 2,0 l turbodyzelinis (šioje versijoje montuojamas tik vienas išmetimo vamzdis) agregatas užbaigia variklių gamą. Jo sukimo momentas siekia 350 Nm, o su „overboost” funkcija – 380 Nm. Benzininis 2,0 l SIDI ir turbodyzelinis 2,0 l varikliai, poruojami su šešių laipsnių mechanine ar šešių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. „2,0 BiTurbo CDTI“ galimas tik su pastarąja. Provėža aukštesnė 20 mm nei bazinio modelio, o tai yra didelis privalumas važiuojant nelygiais keliais. „Insignia Country Tourer“ yra lengvai valdomas kompanionas važiuojant sniegu, prastais keliais, žvyrkeliais ar kalvotose vietovėse. Jo tvirta išvaizda išsiskiria ir miesto gatvėse.

Opel nuotr./Opel Insignia Country Tourer
„Opel“ nuotr./„Opel Insignia Country Tourer“

Akcentai: sportiškas universalas su visureigio charakteriu

Ryžtinga „Insignia Country Tourer” išvaizda skelbia laisvės troškimą. Variklio aušinimo grotelės su „Opel” ženklu dabar dar platesnės ir gilesnės, todėl priekio stilius išsiskiria. Grotelių horizontalios chromuotos juostos centre įmontuotas „Opel” ženklas. Ši juosta lenktos formos, kurios kraštai, lyg lėktuvo sparnai, nusidriekia iki žibintų.

Apsauginės plokštės spindinčio sidabro apdailoje, apima variklio skyrių; ryškus  dizainas atkartojamas ir automobilio gale, kur matosi blizgūs dujų išmetimo vamzdžiai – visi elementai perduoda jėgos ir saugumo jausmą.

Kitas charakteringas bruožas yra antracito spalvos šoninės apsaugos, pažeminančios kėbulą bei ratų arkoms suteikiančios ryškumo ir platumo. „Insignia Country Tourer“ tvirta išvaizda suteikia jai savimi pasitikinčio personažo charakterį. Galutinį puošnumą dizaine pabrėžia priekiniai ir galiniai žibintai. Tamsinti prekiniai žibintai su chromo akcentais pasižymi aukšta kokybe, kuriuose įmontuoti sparno formos LED dienos žibintai (priklausomai nuo apdailos versijos).  Dizaino grafika atkartojama ir gale, kur LED stabdžių bei galiniai žibintai yra ryškūs. Su unikaliu dizainu „Insignia Country Tourer“ sėkmingai suderina jai skirtą vaidmenį – sportiškas nuotykių ieškotojas ir prestižinis „Opel“ flagmanas.

Kainos, galimos įrangos bus paskelbtos prieš prasidedant užsakymams – debiutuojant Frankfurto automobilių parodoje, rugsėjį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius