TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Permainos „Bugatti“ stovykloje: maksimalus greitis iš prioritetų piramidės viršaus krenta į apačią

„Bugatti Veyron“
Andriaus Lauciaus nuotr. / „Bugatti Veyron“
Šaltinis: 15min
0
A A

„Bugatti Veyron Super Sport“ yra greičiausias pasaulyje gamyklinis superautomobilis – maksimalus jo greitis siekia 431 km/h. Tačiau „Veyron“ įpėdinis nebus toks greitas. Panašu, kad ši „Volkswagen“ grupės narė eina permainų link.

„Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Schreiberis kiek anksčiau neakivaizdžiai pripažino, kad „Galibier“ projektas nebus realizuotas, o vietoje to kompanija sutelks dėmesį į „Veyron“ pakaitalo kūrimą.

Tačiau vienas australų portalas akcentuoja, kad „Bugatti“ nebesivaikys ir maksimalaus greičio rekordų. „Negalime sau leisti viršyti to, ką pasiekėme su „Veyron“, – Wolfgangas Schreiberis atvirai pripažino australams.

Specialistas pridūrė, kad pagaminus paskutinį, 450-ąjį „Veyron“ modelį šis skyrius „Bugatti“ istorijoje bus užverstas ir prie jo kompanija grįžti neketina.

Tikėtina, kad superautomobilių gamintojas svarsto apie visiškai kitokį verslo modelį. Mat, su kiekvienu pagamintu „Veyron“ „Bugatti“ patirdavo milžiniškus nuostolius. Teigiama, kad vieno tokio superautomobilio gamybos kaštai siekia keletą (apie penkis) milijonų eurų, tuo tarpu egzemplioriai parduodami už 1,2-2 mln. eurų (priklausomai nuo versijos).

Įdomu ir tai, kokiam segmentui bus priskiriami „Veyron“ įpėdiniai – ar jie konkuruos su naujaisiais hibridiniais superautomobiliais, tokiais, kaip „LaFerrari“, „McLaren P1“ arba „Porsche 918 Spyder“, ar „Bugatti“ visgi nuspręs ir vėl atsiplėšti nuo minios.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas